סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
חברת איילנד המנכ"ל דן אמיגה ו מייסד שותף מייק פי island
דן אמיגה ומייק פיי (צילום: MKJ Photography)

היוניקורן איילנד, המפתח דפדפן ארגוני מאובטח, גייס 60 מיליון דולר

מדובר בהרחבת סבב B, לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר, שמביאה את סך הכסף שגייסה איילנד לכ-270 מיליון דולר. החברה, שהוקמה על ידי מייק פיי ודן אמיגה, מונה כיום כ-150 עובדים בטקסס ובתל אביב וממשיכה לגייס עובדים

חברת איילנד, המפתחת דפדפן לארגונים, גייסה 60 מיליון דולר כחלק מהרחבת סבב B, לפי שווי של 1.3 מיליארד דולר. המשקיעה בהרחבה היא קרן Georgian Investments הקנדית, שמתמקדת בהשקעה בחברות צמיחה בתחום התוכנה, והשקיעה בין היתר גם בארמיס. ההרחבה מביאה את סך הכסף שגייסה איילנד לכ-270 מיליון דולר, שהושקעו בין היתר על ידי אינסייט פרטנרס, סקויה, Stripes, סייברסטארטס ומשקיעים פרטיים מעולם הסייבר.
הגיוס מאשר את השווי שהשיגה איילנד זמן קצר לאחר שחשפה את הטכנולוגיה שלה. הדפדפן של החברה מאפשר לארגונים להשתמש בדפדפן שמשלב יכולת אבטחה ועומד בדרישות המחשוב של הארגון.
מייסדי איילנד הם מייק פיי, המשמש כמייסד-שותף ומנכ"ל, ודן אמיגה, מייסד-שותף ומנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). פיי שימש בעבר כמנהל הטכנולוגיות הראשי (CTO) ב-McAfee, לאחר מכן כנשיא Bluecoat ומי שהוביל את המיזוג ל-Symantec. ב-Symantec מילא את תפקיד הנשיא ומנהל התפעול הראשי (COO); אמיגה המציא את טכנולוגיית בידוד תעבורת רשת (Web Isolation), ובעבר שימש כמייסד ומנהל טכנולוגיות ראשי (CTO) של חברת הסייבר המצליחה Fireglass, שנמכרה ל-Symantec.
אמיגה הכיר את פיי ב-Symantec כשזו רכשה את Fireglass בכ-250 מיליון דולר. לאחר מכן אמיגה הקים והשקיע בכמה חברות מובילות בסייבר הישראלי, כולן של יוצאי Fireglass, ובהן Axis Security, Cycode ו- Build Security, שנרכשה על ידי חברת Elastic באוגוסט 2021.
החברה מונה כיום כ-150 עובדים בטקסס ובתל אביב וממשיכה לגייס עובדים נוספים. המטה של איילנד יושב בדאלאס טקסס, בניהולו של פיי, וצוות המחקר והפיתוח יושבים בתל אביב, ואותם מנהל אמיגה.
דן אמיגה: "אנחנו רואים כיצד הדפדפן הארגוני מעניק פתרון בעל ערך משמעותי ללקוחותינו כבר מהיום הראשון וכיצד זה הופך לפרקטיקה של ארגונים. יעילותו והצלחתו של המוצר מתורגמים גם להזדמנות שאנו רואים בשוק, והחברה הוכיחה בשנתיים האחרונות קצב צמיחה גדול מאוד, גידול משמעותי במספר הלקוחות והצוות וגיבוש של הנהלה וטכנולוגיה מהטובות בעולם. כל אלו מאפשרים לאיילנד לגייס בשווי של 1.3 מיליארד דולר בתקופה הנוכחית".