סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק

גיוסי הון
חברת האינשורטק VOOM גייסה 15 מיליון דולר

הסטארט-אפ הישראלי-אמריקאי מתמחה בפתרונות ביטוח מבוססות טלמטריה, למגוון כלי תחבורה כמו אופנועים, רחפנים ומטוסים, לפי שימוש. עם סבב הגיוס הנוכחי, סכום הגיוסים הכולל של החברה מגיע ל-22 מיליון דולר

חברת Voom Insurance, המפתחת מוצרי ביטוח לעולמות ה-Mobility גייסה 15 מיליון דולר לטובת הרחבת הפעילות ופיתוח מוצרים נוספים.


השלמת סבב הגיוס נעשה בהובלת הקרנות JAL Ventures ו-UP Partners ובהשתתפות המשקיעים הקיימים F2 Capital, Kaden,Arbor Ventures, Verizon Ventures ו-ICON. יחד עם סבב הגיוס הנוכחי, סך הגיוסים של החברה מגיע ל-22 מיליון דולר.

2 צפייה בגלריה
חברת אינשורטק VOOM Insurance
חברת אינשורטק VOOM Insurance
חברת האינשורטק VOOM Insurance
(צילום: נועה בר נוי)

ההודעה על הגיוס האחרון מצטרפת בסמוך להשקה האחרונה של החברה - ביטוח לאופנועים, מבוסס תשלום לפי שימוש, אותו השיקה בחודש שעבר בארצות הברית.
חברת האינשורטק הישראלית-אמריקאית, מתמחה בפתרונות ביטוח מבוססי שימוש וטלמטריה בתחומים שלא זכו לתשומת לב מספקת מחברות הביטוח הוותיקות, מה שמאפשר לחברה להציע פלטפורמות ביטוח המותאמות לצרכי המבוטחים עבור שימוש במגוון אמצעי תחבורה מיוחדים, כגון רחפנים, אופנועים ומטוסים.

2 צפייה בגלריה
VOOM Tomer Kashi
VOOM Tomer Kashi
מייסד משותף ומנכ"ל VOOM, תומר קאשי
(Credit: VOOM Insurance)

לדברי תומר קאשי, מייסד שותף בחברה והמנכ״ל של VOOM. ״ההתמחות שלנו היא בעולמות הביטוח של אמצעי תחבורה מיוחדים, המאופיינים רמת סיכון גבוהה ומאופן שימוש לא סדיר או עונתי. אנחנו יודעים להציע יכולות אנליטיות מתקדמות בעולמות הללו עם מודלים מתקדמים וגמישים למחירים מבוססי מחיר ודרישה להתאמה מדויקת לצרכי הלקוחות״.