סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
בית מגדל ביטוח בפתח תקווה
בית מגדל ביטוח בפתח תקווה (יח"צ)

מגדל משקיעה בחברת וריליטי מדיקל, שפיתחה מדבקה למניעת שפיכה מוקדמת

סכום ההשקעה של חברת הביטוח בסטארט-אפ הישראלי שהוקם ב-2016 עומד על 8 מיליון דולר, מתוך סבב גיוס של 40 מיליון דולר. המדבקה, המייצרת זרם חשמלי, קיבלה אישור של ה-FDA בארה"ב ואישור CE לשיווק באירופה

חברת ויריליטי מדיקל (Virility) גייסה 10 מיליון דולר כחלק מסבב גיוס של 40 מיליון דולר. המשקיעים בחברה הם חברת הביטוח מגדל, שהשקעה 8 מיליון דולר, וקבוצת ארקין, שהשקיעה 2 מיליון דולר, והיא המשקיע המרכזי בחברה.
ויריליטי, הפועלת בתחום בריאות המין (Sexual well-being), קמה ב-2016 על ידי טל גולן כחברת חממה של NGT. מטה החברה נמצא בהוד השרון, שם מועסקים כיום 9 עובדים. היא פיתחה פתרון טכנולוגי חדשני וראשון מסוגו בעולם למניעת שפיכה מוקדמת אצל גברים באמצעות מדבקה המייצרת גירוי חשמלי. מדובר בפיתרון בעל יתרונות בולטים בהשוואה לטיפולים תרופתיים שעלולים לגרום לתופעות לוואי. המדבקה עמדה בהצלחה בניסויים קליניים וקיבלה אישור FDA לשיווק בארצות הברית וכן אישור CE לשיווק באירופה.
האסטרטגיה של ויריליטי באירופה ובארה"ב מתמקדת במכירת המוצר בפלטפורמת אונליין ובהמשך הוא צפוי להימכר דרך רשתות דראגסטור מובילות.
לדברי דוד סלטון, מנכ"ל ויריליטי מדיקל, "סגירת ההשקעה בצורה מהירה ובתנאי השוק הנוכחיים, המאופיינים באי ודאות גדולה, מלמדת על הפוטנציאל העסקי הגלום בחברה.
אלמדה ונצ'רס, שותפות מו"פ המשקיעה בחברות בתחומי הבריאות הדיגיטלית, המכשור הרפואי וה-Bi-convergence, השקיעה בויריליטי 1.5 מיליון דולר בגיוס הקודם שלה ולא תשתתף בסבב החדש. היא מחזיקה ב-5.6% מהחברה בדילול מלא.