סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מדפסת של טוויין Twine Solutions
מדפסת של Twine Solutions (צילום: TS-1800 digital dyeing system)

בלעדי
חברת Twine Solutions פיטרה 30 עובדים - שליש מכוח האדם

החברה שיושבת בפתח תקווה עוסקת בתחום הדפוס הדיגיטלי; עד כה גייסה מעל 50 מיליון דולר; לדברי הנהלתה, הפיטורים בוצעו כדי "לשמר את הפעילות בתקופת מיתון כלכלי"

חברת Twine Solutions, הפועלת בתחום הדפוס הדיגיטלי, פיטרה 30 עובדים - כשליש מכוח האדם שלה.
במאי 2021 גייסה החברה הישראלית 28 מיליון דולר, לפי שווי של כ-90 מיליון דולר. בין המשקיעים בחברה ניתן לציין את מנורה מבטחים, מיטב דש, אנליסט, דודי וייסמן, לנדא ונצ'רס של בני לנדא, ניו אירה, מווריק ונצ'רס, חברת Coats Global הבריטית - יצרנית החוטים הגדולה בעולם - וקרן ההשקעות של HP. החברה גייסה עד כה מעל 50 מיליון דולר.
Twine Solutions הוקמה בשנת 2015 על ידי האחים אלון וארז משה, ויושבת בפתח תקווה. היא מפתחת מדפסת לצביעה דיגיטלית של חוטי טקסטיל. הטכנולוגיה מאפשרת לצבוע חוט בכל אורך וצבע באופן מידי, ללא תלות בקטלוג. תהליך הצביעה נעשה ללא שימוש במים, ומפחית משמעותית את כמויות פסולת החוטים.
מהחברה נמסר: "שנת 2022 היתה מאתגרת עבור התעשייה כולה. כדי לשמר את הפעילות בתקופת מיתון כלכלי, הנהלת החברה ביצעה כמה צעדים לייעול וצמצום, ובהם בצער רב להיפרד מעובדים. זו החלטה קשה, ואנו מאמינים שבעבודה קשה ומשותפת נעבור את התקופה הזו ונמשיך להביא לעולם הטקסטיל את המהפכה הנחוצה".