סגור
גיימריסט הפניה חדשה גג עמוד דסקטופ

גיימינג
עוד נסיון להציל את הפלופ: תיקון של 50 ג'יגה לסייברפאנק 2077

גרסה 1.5 החדשה של המשחק הידוע לשמצה אמורה סוף סוף להפוך אותו לתקין. התיקון כולל פונקציות והתאמות רבות ומגוונות שאכן מסייעות לשיפור חוויית המשחק, אבל זה עדיין רחוק מאוד מהבטחתו המסעירה בטריילרים

אחרי חודשים ארוכים של דחיות ועיכובים, CD project red שיחררו אמש את גרסת 1.5 של סייברפאנק 2077 - המשחק שהיה אמור להיות משחק השנה של 2020 והפך לאחד הפלופים הגדולים של התעשייה, עם אלפי באגים, תקלות וחלקים שלא עבדו, עד שסוני אפילו הסירה את המשחק מחנות המשחקים האינטרנטית שלה.
התיקון החדש - העשירי שהחברה מוציאה מאז שיצא המשחק לשוק - שוקל לא פחות מ-50GB וכולל אלפי תיקונים, שיפורים ותוספות, שאמורים סוף סוף להפוך את המשחק למשהו שאפשר לשחק בו כמו שצריך.
חוץ מהתיקונים לבאגים ולתקלות, התיקון כולל גם שיפורים רבים לכל בעלי הקונסולות החדשות - Playstation 5 ו-Xbox series X או series S. מדובר בין השאר בתמיכה ברזולוציית 4K, זמני טעינה מהירים יותר ושימוש ברמקול המובנה של של שלט ה-PS5.
1 צפייה בגלריה
מתוך "סייברפאנק 2077"
מתוך "סייברפאנק 2077"
מתוך "סייברפאנק 2077"
(צילום: CD Projekt Red)
משתמשי הדורות הקודמים ומהחשב הביתי ייהנו לא רק מאותם אלפי תיקונים ושיפורים, שכן התיקון החדש כולל גם קווסטים חדשם לגמרי שנוספו למשחק, שיפורים נוספים בתהליך יצירת הדמות, אפשרות לשכור דירות נוספות חוץ מהדירה ההתחלתית במשחק ואפשרות לשפר ולשנות את הדירה או הדירות החדשות. הוא גם הופך את הדירה לשימושית הרבה יותר: מעכשיו, לדוגמה, שינה בתוך הדירה משיבה לשחקנים פצועים את הבריאות ומקלחת מוסיפה להם את ה-buff "רעננות".

האם הגרסה החדשה סוף סוף תהפוך את המשחק לזה שהובטח לכולנו לפני שיצא? כנראה שלא. לעולם לא נקבל את המשחק עם השוטרים החכמים, המערכות המורכבות והעולם החי שהחברה הציגה שוב ושוב בטריילרים, אבל נראה שלפחות הוא סוף סוף יהיה יציב מספיק כדי להפיק ממנו הנאה מסוימת.