סגור
רפי סער: "כפר סבא רואה בהתחדשות העירונית ערך עליון"
"תקווה למשפחות הוותיקות": מוטי ששון ועו"ד יוסי אומיד על מהפכת ההתחדשות בחולון
עוד בזירת הנדל"ן

ראשונה במעלה: כחצי מיליון מבקרים במתחם DCITY ובמג'יק קאס במעלה אדומים במהלך סוכות

מתחם הענק לעיצוב הבית והלונה פארק החדיש סיפקו את אחת האטרקציות הבולטות בחג הסוכות ומשכו מאות אלפי מבקרים. היקף הקניות מוערך בכ-100 מיליון שקלים. "יצרנו חוויה שאין דומה לה בישראל", מתגאים בהנהלות DCITY ומג'יק קאס

בשיתוף מערכת זירת הנדל"ן
מתחם עיצוב הבית הגדול בישראל DCITY, ומג'יק קאס, הלונה פארק החדיש במעלה אדומים אמנם פתחו את שעריהם רק לאחרונה, אך כבר כעת הם מתבססים בצמרת מוקדי האטרקציות בישראל. כחצי מיליון מבקרים פקדו את המתחמים בימי חג הסוכות ונהנו מהפנינג ססגוני, שלל הופעות ומיצגים אומנותיים - ולא פחות חשוב: מבצעים חסרי תקדים בחנויות המאכלסות כ-200 מותגים מובילים מהארץ ומעבר לים.
מתחם העיצוב DCITY שנפתח בתום תהליך בנייה אינטנסיבי שנמשך כארבע שנים בהשקעה כוללת של מאות מיליוני שקלים, מבקש להציע חוויה ייחודית לכל המשפחה, המשלבת בין תרבות, קניות ובילוי. התפריט למבקרים בסוכות כלל בין היתר: מופעי להטוטנות ופלאש-מוב, הרכבים מוזיקליים, מתופפים ותיאטרון רחוב מלווה בתפאורות ותלבושות מרהיבות, תצוגת אופנה ייחודית, מתקן נינג'ה לילדים ומופעים נוספים ברוח החג לכל הגילאים. על פי ההערכות היקף הקניות במהלך החג עמד על סכום של כ-100 מיליון שקלים.
קראו עוד בזירת הנדל"ן בכלכליסט:
3 צפייה בגלריה
מתחם  DCITY
מתחם  DCITY
מתחם העיצוב DCITY
(צילום: סטודיו 4040)
זינוק במכירות
החזון העומד מאחורי DCITY הוא לרכז לראשונה בישראל את כל הדרוש לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת, ולהציע חנויות קונספט ייחודיות בניחוח בינלאומי, המאפשרות לבצע את הקניות השונות ללא צורך במסעות מפרכים בין מתחמים ברחבי הארץ.
DCITY המשתרע על פני שטח של כ-100,000 מ"ר, מציע שדרת רחובות ובהן שורה של חנויות כלי בית, ריהוט, קרמיקה, טקסטיל, צבע, ריצוף וחיפוי, פרקטים, מוצרי חשמל ואלקטרוניקה. מוקד מרכזי הוא מתחם הפיאצה שעוצב בסגנון מלון ונציה המפורסם בלאס וגאס, עם תקרת השמיים המלאכותית הגדולה במזרח התיכון, ומגוון מסעדות, בתי קפה ושווקי אוכל, כמו גם מתחמי הופעות המארחים את מיטב האומנים. עבור אנשי המקצוע, ובהם אדריכלים ומעצבים, קיימים חללי עבודה ומשרדים, כשבמקום גם טרקלין מפואר לאירועים, ועידות, כנסים ותערוכות.
3 צפייה בגלריה
מג'יק קאס
מג'יק קאס
הלונה הפארק המקורה מג'יק קאס
(צילום: דניאל סטארבו)
לצד DCITY, ניצב המג'יק קאס, פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר שנפתח במזרח התיכון, ובו מתקנים חדישים שהגיעו לראשונה לישראל, לצד הופעות ענק לילדים וחנויות המוקדשות במיוחד לדור הצעיר.
כמות הישראלים שבילתה במהלך החג במתחמים, הנמצאים במרחק של כרבע שעה בלבד מירושלים וכשעה ורבע מתל אביב - מהווה המשך ישיר לתנופת המבקרים השוטפת את המקום, כאשר כבר בשבוע הפתיחה של מתחםDCITY באוגוסט האחרון הוא משך כ-200 אלף איש.
כפועל יוצא של העלייה ההדרגתית בכמות המבקרים, כך גם היקפי המכירות. על פי נתוני הבנקים האוטומטיים ומערכות הסליקה בישראל, לאורך החודשים האחרונים זינקו מכירותיהן של חנויות הריהוט בארץ בכ-18%, כשבמהלך מאי-יוני נרשמו מכירות בהיקף של 92 מיליון שקלים ביום. זאת ועוד, אשתקד פורסם ב"כלכליסט" כי היקף הרכישות של תושבי מטרופולין ירושלים בלבד (הכולל כ-1.2 מיליון איש), בתחום ריהוט הבית מוערך בכ-1.1 מיליארד שקלים.
"התרגשנו לארח בחול המועד סוכות את המוני בית ישראל, שבחרו לבקר וליהנות ממבצעים ייחודיים ומהמחירים המשתלמים במדינה, באחד המקומות היפים בארץ", אומרת מנכ"לית DCITY, פנינה רווח. "הבילוי באוויר הפתוח וההליכה ברחובות המעוצבים מספקים הרגשה של חו"ל, וכל זאת במרחק של רבע שעה בלבד מירושלים".
3 צפייה בגלריה
מתחם  DCITY
מתחם  DCITY
מתחם העיצוב DCITY
(צילום: סטודיו 4040)
לדברי רווח, "הרעיון היה לייצר מקום בו ניתן לרהט את הבית ביום אחד, ולשלב חוויה משפחתית במתחם עם שפע של פעילויות לכל הגילאים. יש לנו קומת מעצבים ואדריכלים שמגיעים לכאן עם לקוחותיהם מדי יום, לצד אלפי ישראלים שבאים על מנת לרהט את הבית. אליהם מצטרפים עוד אלפים שמגיעים כדי ליהנות מהמסעדות, הברים וההופעות שנערכות במקום".


מומלצות וידאו