סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מירב בהט אסף רפפורט
מירב בהט ואסף רפפורט (צילומים קובי קואנקס David Paul Morris/Bloomberg)
בלעדי

מרב בהט מקימה קרן השקעות חדשה עם אסף רפפורט

הקרן בהשתתפות Sequoia, Greylock ו-אנדריסן תנהל 25-30 מיליון דולר ותתמקד בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות בתחומי תשתיות בינה מלאכותית

קרן השקעות חדשה בהובלת מרב בהט, יחד עם אסף רפפורט ושותפים מעולמות ההון סיכון והיזמות, ובהשתתפות Sequoia, Greylock ו־אנדריסן מוקמת בימים אלה, כך נודע לכלכליסט. הקרן תנהל 25-30 מיליון דולר.
הקרן תפעל כקרן מונעת־יזמים (founder-led), ותתמקד בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות בתחומי תשתיות בינה מלאכותית (AI Infrastructure) ואבטחת סייבר מבוססת AI. הקרן נועדה לגשר בין האקוסיסטם הישראלי לבין מרכזי החדשנות של סן פרנסיסקו, ולתמוך בבניית הדור הבא של חברות AI גלובליות. ההשקעות יתמקדו בתשתיות חישוב, סקיילינג ופתרונות אבטחה מבוססי בינה מלאכותית. הקרן תפעל בישראל ובארצות הברית, במטרה לחזק את מעמדה של ישראל כאחד המרכזים המובילים בעולם בתחום הבינה המלאכותית ולהעמיק את שיתוף הפעולה בין יזמים מקומיים לרשתות הון וידע גלובליות.
המהלך משתלב במגמה עולמית של הקמת קרנות המתמקדות ב־AI תשתיתי ובחיבור ישיר בין יזמים פעילים למשקיעים אסטרטגיים בתעשייה.
בהט היא יזמת הייטק שייסדה ב-2021 את חברת הסייבר Dazz, אותה מכרה ב-2024 ל-Wiz תמורת כחצי מיליארד דולר. רפפורט, ממייסדי WIZ - שנמכרה באחרונה לגוגל בסכום של 32 מיליארד דולר.