סגור
שורת הרווח דף כתבה חדש

הפרויקט ברמת השרון עומד לצאת לדרך – ולשנות את פני השכונה הפסטורלית

במסגרת המיזם שמקדמת כיום חברת אנגלאינווסט בשכונת קרית יערים, יוקם בניין חדש ובו 43 יחידות דיור, מעלית וחניון תת-קרקעי. המנכ"ל עופר אנגל: "בעירייה מבינים את חשיבות הפרויקט לשדרה הראשית של העיר"

בשכונת קרית יערים ברמת השרון יש מעט מאוד בניינים הזכאים לביצוע פרויקטים של תמ"א 38. הסיבה לכך לא נעוצה בהיעדר כלכליות כי אם בשל העובדה שמרבית הבתים בה הם צמודי קרקע. לכן, אותם פרויקטים ספורים בשכונה הפסטורלית שכן קורמים עור וגידים, זוכים לביקוש רב ומציגים רמות מחירים גבוהות מאוד, גם ביחס למרכז הארץ.
דומא טובה לפרויקט כזה הוא המיזם שמקדמת כיום בשכונה חברת אנגלאינווסט, וקיבל היתר בנייה. מדובר בפרויקט יוקרתי שייבנה בשדרות ויצמן 12, על ציר התנועה הראשי של רמת השרון החוצה אותה ממזרח למערב, ובמסגרתו ייהרס בניין ישן בן 18 דירות. במקומו, תקים החברה בניין חדש ובו 43 יחידות דיור, מעלית וחניון תת-קרקעי.
כל דייר קיים יקבל דירה חדשה בקומה גבוהה יותר ועם תוספת שטח של 25 מ"ר, מרפסת של 12 מ"ר, מחסן של 6 מ"ר וכן שתי חניות פרטיות. אנגלאינווסט תקבל לידיה שלושה פנטהאוזים בפרויקט לצד ארבע דירות גן.
שכונת קרית יערים, הממוקמת בחלקו המבוקש של העיר, ממערב לציר סוקולוב, נחשבת לאחת השכונות היוקרתיות בישראל. היא תחומה בין הרחובות הנגב ומבצע קדש מצפון, סוקולוב ממזרח, שדרות ויצמן ורחוב ז'בוטינסקי מדרום, וממערבה שטחים פתוחים. השכונה ייחודית בכך שהיא כוללת וילות עם גינות בלב אזור הביקוש של גוש דן, מרחק דקות נסיעה בודדות מתל אביב, וכן היא משופעת בריאות ירוקות ובמוסדות חינוך מובילים.
הפרויקט נהנה מגישתה של עיריית רמת השרון התומכת ומקדמת פרויקטים של תמ"א 38/2 (הריסה ובנייה) בשטחה.
1 צפייה בגלריה
עופר אנגל סמנכ"ל אנדלאינווסט התחדשות עירונית
עופר אנגל סמנכ"ל אנדלאינווסט התחדשות עירונית
עופר אנגל סמנכ"ל אנגלאינווסט התחדשות עירונית
(אור קפלן )
לדברי סמנכ"ל החברה, עופר אנגל, שיתוף הפעולה שיצרה החברה עם כלל הגורמים הרלוונטיים לפרויקט, הוא שהוביל להצלחתו: "העבודה מול גורמי התכנון וההנדסה המוניציפליים היתה ללא דופי, והיה לנו ברור לכל אורך הדרך שבבית העירייה ברחוב ביאליק מבינים את החשיבות של חידוש שדרות ויצמן ורוצים לראות את הפרויקט שלנו מתגשם.
"לצד זה שיתוף הפעולה עם הדיירים היה מיטבי. לרוב, באזורים האלה של ישראל, המבוססים כלכלית, ההתנהלות מול הדיירים לא תמיד מתנהלת על מי מנוחות כי מדובר באוכלוסייה חזקה שמודעת לכוח שלה ודורשת יותר. אבל פה הגענו מהר יחסית להסכמות עם הדיירים, באופן שיצר win-win לכולם – לנו כחברה יזמית, לדיירים עצמם שיקבלו דירה חדשה שערכה יעלה בעשרות אחוזים, ולעירייה, שתיהנה משיפור פניו של אחד מצירי התנועה המרכזיים שלה".
באנגלאינווסט לא מתכוונים לעצור כאן ומתכוונים להמשיך לפעול ברמת השרון, כשכבר כיום החברה נמצאת בשלבי תכנון מתקדם של שני פרויקטים נוספים בעיר, ברחוב גולומב 11 וברחוב אוורבוך 8. מלבד זאת מקדמת כיום החברה עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית בלב אזורי הביקוש, בין היתר בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, ירושלים, אשדוד וכו'.
קבוצת אנגלאינווסט התחדשות עירונית מצויה בשליטתו של יעקב אנגל, בשותפות עם בנק לאומי. היא מהווה חלק מקבוצת ENGELINVEST העולמית, קבוצה פרטית בבעלות משפחתית, הפועלת מעל ל-35 שנה בתחום הנדל"ן.