סגור

בעלי עסקים? הצטרפו למהפכת המכירות באון ליין!

בימים אלו נפתח הרישום לקורס שיווק און ליין מעשי ופרקטי, בהדרכתם של זיו חבוב ואילון אלוש, בעלי חברת איזי סושיאל ; הקורס יתקיים בשיתוף החנות האינטרנטית של "ישראכרט", והוא מקנה לבעלי עסקים את היכולת לבנות חנות אינטרנטית בצורה קלה ופשוטה ולשווק בפייסבוק, אינסטגרם, טיקטוק וגוגל שופינג, בצורה מקצועית

למעלה מ-2.14 מיליארד אנשים צפויים לבצע רכישות און ליין במהלך שנת 2021. זהו היקף הרוכשים העצום אותו צופים מומחי "statista", פלטפורמת ניתוחי המידע הבינלאומית, במה שניתן לכנות כמהפכה הצרכנית של המאה ה-21. למעשה מספר הרוכשים ברשת הולך ומזנק מדי שנה ובשנת 2016 הוא עמד "רק" על 1.66 מיליארד איש.
המשמעות הפשוטה: עלייה של קרוב לחצי מיליארד קוני און ליין ב-5 שנים בלבד. המגמה העולמית לא פוסחת כמובן על ישראל כשעל הסיבות לכך ניתן למנות אירועי קניות המוניים ברשת כמו יום הרווקים הסיני, אמזון פריים דיי, בלאק פריידיי וסייבר מאנדיי, וכמובן משבר הקורונה, שבמהלכו ביצעו למעלה ממיליון ישראלים, בפעם הראשונה בחייהם, קניות והזמנות מוצרים און ליין.
מי שהפנימה זה מכבר את מגמות הצריכה החדשות היא חברת EZ SOCIAL המתמחה בפתרונות ECOMMERCE לעסקים ויזמים. בעלי החברה, זיו חבוב ואילון אלוש, נחשבים לאושיות בתחום הסחר המקוון והדרופשיפינג והם התפרסמו עם שיטת ההשקות אותה פיתחו - שיטה שיווקית סדורה המגדילה את מחזורי המכירות של בעלי החנויות המקוונות. לאור ההצלחה והתוצאות הגבוהות פותחים השניים כעת קורס שיווק מעשי ופרקטי ליזמים ובעלי עסקים בעלי חנויות מקוונות, בשיתוף החנות האינטרנטית של ישראכרט. "במהלך הקורס נקנה לבעלי עסקים את השיטה המדויקת כיצד לגרום לחנות שלהם להצליח בדיגיטל בעזרת שיטה שפיתחנו במשך שנים ועובדות בהצלחה גדולה באתרי סחר בארץ ובעולם." מסביר אילון אלוש, מנכ"ל משותף בחברה.
2 צפייה בגלריה
החנות האינטרנטית
החנות האינטרנטית
החנות האינטרנטית
(ישראכרט)
למי הקורס מתאים?
"לבעלי עסקים שרוצים לפרוץ בדיגיטל ולהגדיל את מחזורי העסקאות שלהם ומבקשים למקסם את הפוטנציאל של המכירה ברשת, וגם ליזמים שרוצים לפרוץ במכירות בדיגיטל."
חברת איזי סושיאל מתמקדת בשלושה תחומי פעילות עיקריים: בניית זרועות שיווקיות ECOMMERCE (מסחר אלקטרוני) לעסקים ורשתות, הפעלת קורסים והדרכות בנושא שיווק דיגיטלי ומסחר, הפעלת אתרי מסחר במודל דרופשיפינג ועוד. לזיו ואילון ניסיון של כ-11 שנים בשיווק ומכירות בדיגיטל ובמהלכן ביצעו השניים קמפיינים של שיווק דיגיטלי ל-חברות מהגדולות במשק ומאות בעלי עסקים בעלי אתרי סחר.
"שיטת ההשקות ושיטת ה-BIG BANG היא פרי פיתוח בלעדי שלנו ובאמצעותה אנו יוצרים מערכי שיווק מצליחים ומוכחים לאתרי איקומרס", מסביר זיו.
השניים מגיעים כעת לקורס החדש לאחר הישגים משמעותיים עם קורס שיטת ההשקותאיתו יצאו רק בנובמבר האחרון ואשר נחל הצלחה מרובה. "הקורס יצא לפני קצת יותר מחצי משנה ובתקופה קצרה זו הצלחנו לבנות קהילה עם למעלה מ- 400 תלמידים שסיימו את הקורס" מספר זיו. "לשמחתי אני יכול לציין שחלק מהתלמידים שלנו הצליחו להגיע למחזורי מכירות של מאות אלפי שקלים בחודש ויש לנו כמה תלמידים שחצו את רף המיליון ₪. את התובנות והכלים אותם פיתחנו, למדנו וצברנו לאורך כל הדרך, אנו מביאים כעת גם לקורס השיווק החדש אשר יתקיים בשיתוף החנות האינטרנטית של "ישראכרט". אנו מזמינים בעלי עסקים להצטרף להצלחה וללמוד כיצד להגדיל את המכירות שלהם בשוק האון ליין העצום בגודלו."
לדברי דני אלוביץ מנהל תחום סחר אלקטרוני בחטיבת לקוחות עסקיים בישראכרט: "החנות האינטרנטית נועדה לסייע ולענות על צרכי העסקים באמצעות כלי יעיל, מתקדם, נוח, בטוח ופשוט לתפעול" עוד מוסיף אלוביץ ואומר כי "בימים אלו של אתגר עסקי לא פשוט, החנות האינטרנטית מעניקה את המענה הנכון ביותר לבית העסק".
שיתוף הפעולה עם זיו ואילון נוצר כי הבנו שהלקוחות מחפשים לא רק פלטפורמה למכירת מוצרים אלא לימוד והעמקה של מכירה מרחוק ואנו מאמינים שהשת"פ הנ"ל יאפשר זאת".
2 צפייה בגלריה
זיו חבוב ואילון אלוש
זיו חבוב ואילון אלוש
זיו חבוב ואילון אלוש
(דור שובל)
הפתרונות המתקדמים של ישראכרט עסקים מאפשרים לבעלי העסקים להגביר מכירות און ליין
חטיבת לקוחות עסקיים שמה את העסקים במרכז ומעניקה להם ערך מוסף בדמות כלים מתקדמים שמאפשרים להגביר משמעותית את המכירות ולהקל על בעלי העסקים בתפעול השוטף *
ימי הקורונה היוו ועדיין מהווים אתגר משמעותי לבעלי העסקים, אולם רבים מהם כבר למדו למנף את המצב ולהתאים את פעילות בית העסק לתקופה, וחלק מהם, אף הגדילו את הכנסתם לעומת התקופה המקבילה אשתקד וזאת הודות לפעילות עסקית נכונה המשלבת פלטפורמות חדשניות של ישראכרט.
ישראכרט הפכה כבר מזמן לגוף ששם את בית העסק במרכז ונותן לך ערך נוסף מלבד הסליקה וכרטיסי האשראי.
בישראכרט מוצעים מגוון רחב של פתרונות עסקיים לבתי העסק, בדגש על העסקים הקטנים.
אחד השירותים הפופולאריים של ישראכרט, אשר אלפי בתי עסק הצטרפו אליו, הוא החנות האינטרנטית שמהווה פתרון מוביל בישראל להקמה, ניהול ומכירות ברשת הממוחשבת, וכולל בתוכו את כל המרכיבים לחנות מקוונת מצליחה, כולל סליקה מובנית, שליחויות עד הבית, חשבוניות, דומיין ואבטחה.
הייחודיות של החנות האינטרנטית היא בפשטות ובמהירות ההקמה והמכירה, וההתאמה לכל סוגי העסקים - גם קטנים, גם בינוניים וגם גדולים. החנות המקוונת מגיעה עם שירות, ליווי ותמיכה בעברית דרך מערכת צ׳ט מתקדמת ובאמצעות שירות ליווי טלפוני בחבילות השונות.
להצטרפות לקורס ולפרטים נוספים השאירו את פרטיכם ובקרו את אילון וזיו באינסטגרם