סגור
באנר דסקטופ כלכליסט טק
מייסדי Opmed.ai מימין אבי פז מור ברוקמן מלצר ברוך ברזל
מייסדי Opmed.ai. מימין: אבי פז, מור ברוקמן מלצר וברוך ברזל (צילום: Opmed.ai)

חברת Opmed.ai גייסה 15 מיליון דולר לניהול חדרי ניתוח

בסבב הגיוס של החברה שפתיחה מערכת לתפעול משאבים בבתי חולים השקיעו הקרנות NFX, Grove Ventures, Secret Chord Ventures, Unbox Ventures של מבטח שמיר אחזקות ואוניברסיטת בר אילן וסר רונלד כהן

חברת Opmed.ai, שפיתחה מערכת לתפעול משאבים בבתי חולים, גייסה 15 מיליון דולר מהקרנות NFX, Grove Ventures, Secret Chord Ventures וסר רונלד כהן. משקיעים נוספים שהשתתפו בסיבוב הם Unbox Ventures של מבטח שמיר אחזקות ואוניברסיטת בר אילן.
Opmed.ai הוקמה על ידי ד"ר מור ברוקמן-מלצר (מנכ"לית), יזמת בעלת רקע בניהול משאבים במשרד הביטחון, שבמסגרת עבודת הדוקטורט שלה באוניברסיטת בר אילן על מערכות מידע חברה לפרופ' ברוך ברזל (מנהל מדעי), ראש המעבדה לחקר הדינמיקה של רשתות מורכבות מהמחלקה למתמטיקה, בכדי לפתור בעיות תפעול עבור מערכות מורכבות. ברוקמן-מלצר עברה להתגורר בבוסטון והשניים צירפו אליהם את אבי פז (מנהל טכנולוגיות ראשי ומוביל הפעילות בישראל), בוגר תכנית ממר"ם בצה"ל שקודם לכן שימש כארכיטקט ענן ומפתח בכיר בחטיבת הבריאות של מייקרוסופט.
המערכת שפיתחה החברה מאפשרת למערכות בריאות העמוסות והמוגבלות במשאבים לעמוד בהיקפי העבודה הנדרשים ולהגדיל את קיבולת הפעילות גם ללא תוספת כוח אדם, ציוד או שטח נדל"ן. לחברה שיתופי פעולה עם מערכות בריאות גדולות כגון Mayo Clinic והיא כבר הוטמעה בבתי חולים בארץ ובארה"ב. משרדי החברה ממוקמים בהרצליה. היא מעסיקה כ-30 עובדים, 20 מהם בישראל והשאר בארה"ב.