סגור
השחקן וויל פארל משקיע בקבוצת הכדורגל לידס יונייטד
השחקן וויל פארל. "שותף מוגבל" (צילום: Getty)

יוצא מהסרט: וויל פארל משקיע בקבוצת הכדורגל האנגלית לידס

השחקן האמריקאי מצטרף לשורה של מפורסמים, ביניהם ראסל קרואו ומייקל פלפס, שהשקיעו בקבוצה המשחקת בליגת המשנה באנגליה. לידס נמצאת בבעלות חברת 49er Enterprises המקושרת לקבוצת הפוטבול מסן פרנסיסקו. פארל הוא גם אחד הבעלים של קבוצת הכדורגל של לוס אנג'לס

שחקן הקולנוע האמריקאי וויל פארל השקיע בקבוצת הכדורגל האנגלית לידס. בכך מצטרף פארל, שכיכב בסרטים כמו אלף ואחים חורגים, למפורסמים כמו ראסל קרואו, שחקן הגולף ג'ורדן ספיית' והשחיין האולימפי מייקל פלפס, שכבר רכשו השקעת מיעוט בקבוצה.
לידס משחקת כיום בליגת המשנה באנגליה, הצ'מפיונשייפ, לאחר שירדה בסוף העונה שעברה מהפרמיירליג. היא נרכשה בקיץ שעבר על ידי חברת 49er Enterprises מסן פרנסיסקו בעסקה בשווי 170 מיליון פאונד. במועדון לא הגיבו על הדיווחים, אך בגרדיאן מסרו כי לפי מספר מקורות פארל יהפוך השבוע ל"בעל החזקת מיעוט" בלידס.
פארל ושאר המשקיעים המפורסמים מכונים במועדון "שותפים מוגבלים". כלומר, אף שהשקיעו כמה מיליוני פאונד אין להם השפעה על הליך קבלת ההחלטות, שנותר בידי ה"שותפים הכלליים" שהם איש העסקים האוסטרלי פיטר לאוי, היזם האמריקאי רודי קליין-תומאס, וג'ד יורק, שההורים שלו מחזיקים ב-90% מקבוצת הפוטבול האמריקאית סן פרנסיסקו פורטיניינרס.
זו לא ההשקעה הראשונה של פארל בספורט. השחקן, שהונו מוערך ב-127 מיליון פאונד, הוא אחד הבעלים של קבוצת הכדורגל האמריקאית לוס אנג'לס. "הוא אוהב כדורגל והתרשם במיוחד מהתשוקה שבכדורגל האנגלי", אמרו מקורבים לפארל. "השאיפה שלו היא לראות את לידס במקום שאליו היא שייכת – הפרמיירליג. מבחינת וויל ו-49ers מדובר בהזדמנות השקעה רצינית".
במרץ נחשף כי גם ראסל קרואו הוא אחד המשקיעים בקבוצה, שאותה הוא אוהד מאז ילדותו. לפי הדיווחים באנגליה, קרואו אף שקל לרכוש את המועדון בעצמו ב-2015 אך בסופו של דבר ויתר על הרעיון. "יש לי עכשיו קשר קטן פיננסי ללידס", אישר.