סגור

השמחה היתה מוקדמת: זן דלתא פוגע בהתאוששות הקולנוע

אחרי טריילר מוצלח שצבר 130 מיליון צפיות בתוך שבוע, "קליפורד הכלב האדום" מצטרף לשורת דחיות של פרמיירות כמו של "וונדר וומן 1984"; דלתא גם מייצר כאב ראש לוגיסטי למארגני הפסטיבלים הנחשבים בעולם

בתעשיית הקולנוע קיוו לחזרה לשגרה לאחר שנה של ביטולי הקרנות בכורה, אך השמחה היתה מוקדמת.


אתר דדליין מדווח כי אולפני פרמאונט דחו למועד לא ידוע את השקת "קליפורד הכלב האדום", שתוכננה ל־17 בספטמבר, בשל החשש מהתפשטות זן דלתא. הסרט נחשב בעל פוטנציאל הצלחה גבוה, לאחר שהטריילר ששוחרר בסוף יוני צבר 130 מיליון צפיות בתוך שבוע.
"קליפורד" מצטרף לשורה של סרטים שהקרנתם נדחתה, ובהם "וונדר וומן 1984", בכיכובה של גל גדות, שהיה אמור לעלות לאקרנים במאי 2020. ההקרנה נדחתה לאוגוסט ולאחר מכן לאוקטובר, ובסופו של דבר עלה הסרט לקראת חג המולד 2020, ובמקביל הועלה לסטרימינג של HBO. עוד נדחו "טנט", בבימויו של כריסטופר נולאן; "לא זמן למות", האחרון בסדרת ג'יימס בונד, בכיכובו של דניאל קרייג, שאמור לעלות לאקרנים באוקטובר; ו"מולאן" מאולפני דיסני, שהקרנתו נדחתה ממרץ 2020 לספטמבר.
1 צפייה בגלריה
גיבורי הסרט קליפורד הכלב האדום
גיבורי הסרט קליפורד הכלב האדום
גיבורי הסרט "קליפורד הכלב האדום"
(צילום: באדיבות Paramount Pictures)
זן דלתא מייצר כאב ראש לוגיסטי למארגני הפסטיבלים הנחשבים בעולם. בפסטיבל הקולנוע של טורונטו, שמתוכנן להיפתח ב־9 בספטמבר, לא יוצגו הרבה סרטים בולטים, בין השאר בשל הגבלות הכניסה לקנדה מארצות הברית. לעומת זאת, מארגני פסטיבל ונציה, שיוצא לדרך ב־1 בספטמבר, שומרים על אופטימיות. "אני בטוח שנוכל לקיים את הפסטיבל בצורה בטוחה לגמרי, כפי שעשינו בשנה שעברה, אבל עם יותר טאלנטים וצופים ופיקוח ידידותי יותר למשתמש", אמר לאתר וראייטי המנהל האמנותי של הפסטיבל, אלברטו ברברה.