סגור
הגרלה לוטו מגה מיליונס Mega Millions
טופס הגרלת לוטו מגה מיליונס Mega Millions (צילום: JUSTIN SULLIVAN / AFP)

נגד הסיכויים: זוכה יחיד ב-1.58 מיליארד דולר בהגרלת לוטו בארה"ב

הכרטיס הזוכה נרכש בפלורידה ויזכה את בעליו בפרס השלישי בגובהו בהגרלות הלוטו בארה"ב. הזוכה יוכל לבחור האם לקבל את הכסף בתשלומים שנתיים לאורך 29 שנים, או בסכום חד פעמי של 783 מיליון דולר לפני מס

נמצא זוכה יחיד בהגרלת הלוטו מגה מיליונס בארה"ב. ב-CNN דיווחו כי מדובר בזוכה יחיד. הכרטיס נרכש בפלורידה והבעלים שלו יזכה בפרס מוערך של 1.58 מיליארד דולר, הסכום השלישי בגובהו בהיסטוריית ההגרלות.
הפרס הגבוה ביותר שחולק בארה"ב אי פעם בהגרלות לוטו עמד על 2.04 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול שנערכה בשנה שעברה. מאז 2016 היו 8 פעמים של פרסים מעל מיליארד דולר, ביניהם חמש הגרלות בשנתיים האחרונו, שהאחרון שבהם חולק בחודש שעבר בפאוורבול, אז זכה תושב לוס אנג'לס ב-1.08 מיליארד דולר.
בעל הכרטיס הזוכה יוכל לבחור אם לקבל את הפרס בתשלומים שנתיים לאורך 29 שנים או בתשלום אחד שיעמוד על 783 מיליון דולר לפני מס. הפרס טיפס לסכום גבוה כל כך מכיוון שמאז ה-18 באפריל לא היה זוכה בהגרלות, אז הרוויח הכרטיס הזוכה פרס של 20 מיליון דולר.
מלבד הזוכה הגדול, שני אנשים זכו בפרס של 2 מיליון דולר לאחר שניחשו חלק מהמספרים, וכן היו חמישה זוכים בפרס של מיליון דולר כל אחד.
המספרים שעלו בגורל הם 13,19,20,32,33 והמספר הנוסף: 14.