סגור
שליח של דומינו'ס פיצה
שליח של דומינו'ס פיצה (צילום: בלומברג)

דומינו'ס פיצה נכשלה באיטליה וסוגרת את הסניפים

שבע שנים בלבד לאחר שהושקה במילנו, הרשת האמריקאית סגרה את הסניף האחרון מבין 29 סניפיה בחצי האי האיטלקי, זאת לאחר שלא הצליחה לכבוש את לבם של המקומיים

שבע שנים בלבד לאחר שהושקה במילנו, דומינו'ס פיצה עוזבת את איטליה. ענקית המזון המהיר סגרה את הסניף האחרון מבין 29 סניפיה בחצי האי האיטלקי לאחר שלא הצליחה להשיג דריסת רגל במדינה, ונכשלה בכיבוש לבם של המקומיים, כך דיווחה סוכנות הידיעות בלומברג.
עזיבתה של הרשת האמריקאית זכתה לתשואות בטוויטר, שם לעגו המשתמשים לדומינו'ס על שניסתה לבסס לעצמה קהל לקוחות במולדת הפיצה מלכתחילה. דומינו'ס הגיעה לאיטליה ב-2015, לאחר שכבר הפעילה יותר מ-12,000 סניפים ברחבי העולם. היא תכננה לזכות בלבם של הלקוחות בזכות הרכיבים ה"איטלקיים בלבד" שכללו "100% רוטב עגבניות ומוצרלה ותוספות כמו פרשוטו די פארמה וגבינות גורגונזולה וגראן פדנו", כך דיווח CNBC בזמנו.
אך תוכניות החברה להצליח במדינה בזכות המשלוחים דעכו במהלך הקורונה, זאת כששאר הפיצריות במדינה עברו מהסעדה למשלוחים. בדו"ח שפורסם בשנה שעברה ציינה החברה שהפעילה את סניפיה של דומינו'ס באיטליה כי קיימות "רמות גבוהות משמעותית של תחרות בשוק משלוחי המזון", כסיבה לביצועיה הירודים.