סגור
Bed Bath & Beyond בד בת' אנד ביונד
סניף של Bed Bath & Beyond (EPA)

לאחר התביעה ותוכנית הפיטורים: סמנכ"ל הכספים של Bed Bath & Beyond התאבד

גוסטבו ארנל קפץ אל מותו מגורד שחקים במנהטן; בשבוע שעבר הודיעה חברת המוצרים הביתיים על כוונתה לסגור 150 מ-900 הסניפים שלה, ולפטר 20% מהעובדים; מוקדם יותר הוגשה תביעה נגד החברה, הסמנכ"ל ובעל מניות גדול, בטענה כי ניפחו את מחיר המניה באופן מלאכותי

סמנכ"ל הכספים של חברת Bed Bath & Beyond גוסטבו ארנל (52) התאבד בקפיצה מהקומה ה-18 של גורד השחקים Jenga במנהטן, ניו יורק, ב-2 בספטמבר. כך מדווחת CNBC.
בשבוע שעבר הודיעה חברת המוצרים הביתיים על כוונתה לסגור 150 מ-900 הסניפים שלה, ולפטר 20% מהעובדים.
באמצע אוגוסט מכר ארנל כ-42 אלף מניות של החברה - שמזוהה כ"מניית מם" - תמורת 1.2 מיליון דולר. באותה עת הוא החזיק בכ-268 אלף מניות של החברה בשווי של 6.5 מיליון דולר.
כשבוע לאחר מכן, ב-23 באוגוסט, הגישו בעלי מניות ב-Bed Bath & Beyond תביעה נגד החברה, ארנל וריאן כהן - אחד מבעלי המניות הגדולים בה - בטענה כי ניפחו באופן מלאכותי את מחיר המניה; לטענת התובעים, שטוענים לנזק של 1.2 מיליון דולר, ארנל מכר את מניותיו במחיר גבוה בעקבות ההונאה. בחברה דחו את הטענות.
ארנל הצטרף ל-Bed Bath & Beyond ב-2020, בשעה שהחברה התמודדה עם נזקי מגיפת הקורונה. לפני כן שימש סמנכ"ל כספים בענקית הקוסמטיקה הבריטית אבון; קודם לכן עבד 20 שנה בפרוקטר אנד גמבל.
בסוף יוני פיטרה החברה את המנכ"ל מארק טריטון, לאחר שמכירותיה נפלו ב-25% ברבעון השני. מניית החברה איבדה 43% מתחילת השנה, ו-90% מאז השיא.