עוד לפני שהסרט עלה, "לילו וסטיץ'" הפך לאחד המותגים הנמכרים של דיסני
מכירות המרצ'נדייז של דמות החייזר עמדו בשנה הפיסקאלית האחרונה על 2.6 מיליארד דולר, זאת לעומת מכירות של 200 מיליו דולר רק לפני חמש שנים. סרט הלייב אקשן עולה השבוע וצפוי להכניס בסוף השבוע הראשון יותר מ"משימה בלתי אפשרית" של טום קרוז
“לילו וסטיץ'” הפך מסרט אנימציה שנחל הצלחה בינונית בקופות ללהיט המרצ'נדייז החדש של דיסני, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל. הדמות של החייזר שמאומץ על ידי ילדה בהוואי, מעטרת מגוון רחב של מוצרים החל מקולרים לכלבים ועד לסיכות שיער. בהתאם, המכירות הקמעונאיות של המוצרים של סטיץ' טיפסו בשנה הפיסקאלית האחרונה ל-2.6 מיליארד דולר מ-200 מיליון דולר לפני חמש שנים, כך לפי נתונים שפרסמה החברה. בעקבות זאת, "לילו וסטיץ" הפך אחד לאחד מעשרת המותגים הנמכרים ביותר של דיסני. מגוון המוצרים צפוי אף להתרחב כחלק מקידום המכירות של הסרט החדש.
לפי ההערכות, הסרט עצמו שאחראי לכל המהומה ויעלה לאקרנים ביום שישי הקרוב, צפוי להכניס בארה"ב ובקנדה יותר מ-150 מיליון דולר בסוף השבוע הראשון להקרנתו, זאת בעוד הפקתו עלתה 100 מיליון דולר. הוא אף צפוי לגבור על הסרט החדש בסדרת "משימה בלתי אפשרית", בכיכובו של טום קרוז, שיעלה באותו הזמן.
הסרט המקורי יצא ב-2002 והכניס 273 מיליון דולר, פחות מסרטים כמו "צ'יקן ליטל" ו"בולט" שיצאו גם כן באותו העשור. אך הודות לכך שהועלה לשירות הסטרימינג דיסני פלוס הוא צבר קהל חדש של מעריצים. כך, הורדות של תכנים הקשורים ל"לילו וסטיץ'" בדיסני פלוס מסתכמים ביותר מ-546 שעות, בדומה ל"בת הים הקטנה".
הפופולריות הזו עמדה מאחורי ההחלטה לחדש את הסרט בגרסת לייב אקשן, ובכך הוא מצטרף לשורה של סרטי דיסני קלאסיים שזכו למהפך, ביניהם "מלך האריות" ו"היפה והחיה". עם זאת, גרסת הלייב אקשן לשלגיה, בכיכובה של גל גדות כמכשפה הרעה, כשלה השנה בקופות.