סגור
חנות אדידס
חנות אדידס (צילום: שאולי לנדנר)

אחרי שבעה עשורים: נבחרת גרמניה בכדורגל עוברת מאדידס לנייקי

התאחדות הכדורגל הודיעה כי החברה האמריקאית תהיה הספקית הרשמית שלה החל מ-2027; בכך תסתיים השותפות ארוכה השנים עם חברת ציוד הספורט הגרמנית

התאחדות הכדורגל הגרמנית (DFB) הודיעה שחברת הלבשת הספורט האמריקאית נייקי תהיה הספקית הרשמית שלה מ-2027. בכך מגיעים לסיומם שבעה עשורים של שותפות עם חברת אדידס הגרמנית.
ההתאחדות הודיעה אתמול (ה') שנייקי תספק את מדי הנבחרת הלאומית בשנים 2034-2027, לאחר שהגישה את ההצעה המשתלמת ביותר. "השותפות המתגבשת מאפשרת להתאחדות לעבוד בעשור הקרוב על משימות מרכזיות שמיועדות לפתח את הכדורגל בגרמניה", כך אמר הנשיא ברנד נוינדורף.
נבחרת הכדורגל של גרמניה השתמשה במוצרים של אדידס בדרכה לכל ארבעת תארי גביע העולם שלה בין השנים 1954 ל-2014, וב-2019 חתמה החברה על הארכת החוזה לארבע שנים עד 2022. "עד דצמבר 2026 נעבוד בכל כוחנו להצלחה המשותפת עם השותפה הנוכחית אדידס, לה מגיעות מהכדורגל הגרמני תודות רבות אחרי יותר משבעה עשורים", לדברי נוינדורף.
מאדידס נמסר שנודע לה על ההחלטה אתמול. "יש לנו חוזה עם איגוד הכדורגל הגרמני עד סוף 2026. היום נודע לנו על ידי ההתאחדות שהיא תשתף פעולה עם ספקית אחרת מ-2027", לשון ההודעה שמסרה אדידס.
גרמניה, שהתאחדות הכדורגל שלה היא אחת הגדולות בעולם, עם יותר משבעה מיליון חברים רשומים, תארח את טורניר היורו 2024 שייערך בין התאריכים 14 ליוני ל-15 ביולי.