סגור

פינק הציעה לשלם את הקנס על המכנסיים שלבשו שחקניות נבחרת הנשים של נורבגיה

בשבוע שעבר ההתאחדות האירופית קנסה את נבחרת נורבגיה בטענה ל"לבוש לא הולם". הצעד גרר תגובות, ביקורות ופעולות מחאה באולימפיאדה בטוקיו. בפוסט באינסטגרם הודו חברות הנבחרת לזמרת: "וואו! תודה רבה על התמיכה שלך"

זמרת הפופ האמריקאית פינק הציעה לשלם את הקנסות שהוטלו על נבחרת הנשים בכדוריד חופים של נורבגיה לאחר שלבשו מכנסיים קצרים כמו הגברים ולא תחתוני ביקיני, כך מדווח ה-BBC.
בשבוע שעבר הטילה ההתאחדות האירופית קנס של 1,500 יורו על הנורבגיות בטענה ל"לבוש לא הולם". הצעד גרר תגובות וביקורות ברחבי העולם, כולל משחקנית הטניס לשעבר בילי ג'ין קינג.
3 צפייה בגלריה
נבחרת נורבגיה מכנסונים במקום ביקיני כדוריד חופים
נבחרת נורבגיה מכנסונים במקום ביקיני כדוריד חופים
שחקנית נבחרת נורבגיה משחקת כשהיא לבושה במכנסונים במקום בביקיני
(צילום: JOZO CABRAJA / KOLEKTIFF)

"אני גאה מאוד בנבחת כדוריד החופים של נורבגיה שמחו נגד חוקים סקסיסטים בקשר למדים שלהן", צייצה פינק ל-31.6 מיליון העוקבים שלה. "כל הכבוד לכן...אני אשמח לשלם את הקנסות שלכן. תמשיכו כך".


3 צפייה בגלריה
נבחרת נורבגיה כדוריד חופים נשים ביקיני תלבושת
נבחרת נורבגיה כדוריד חופים נשים ביקיני תלבושת
נבחרת נורבגיה בכדוריד חופים
(צילום: NORWEGIAN HANDBALL FEDERATION)
עם זאת בהתאחדות הכדוריד של נורבגיה כבר הודיעו כי בכוונתם לשלם את הקנס וציינו כי זו צריכה להיות "בחירה חופשית בתוך מסגרת תקנים". בפוסט באינסטגרם הודו חברות הנבחרת לזמרת: "וואו! תודה רבה על התמיכה שלך", כתבו בתגובה.
בהתאחדות האירופית טענו כי קנסו את הנורבגיות לאחר שהופיעו למשחק על הארד מול ספרד באליפות אירופה שהתקיימה בבולגריה במכנסיים "שלא תואמים את רגולציות המדים". שר התרבות והספורט של נורבגיה עביד ראג'ה כינה את ההחלטה "מגוחכת לגמרי". לפי החוקים של פדרציית כדוריד העולמית, השחקניות נדרשות ללבוש תחתוני ביקיני ברוחב צדדי של עד 10 ס"מ, בעוד שהגברים נדרשים ללבוש מכנסיים די צמודים שמגיעים עד 10 ס"מ מעל הברך.
נושא תלבושות הספורטאיות עלה לכותרות גם באולימפיאדה המתקיימת בימים אלה לאחר שהמתעמלות הגרמניות הופיעה בבגד גוף מלא.
3 צפייה בגלריה
זמרת פינק Pink 2019
זמרת פינק Pink 2019
פינק, "אשמח לשלם את הקנס"
(צילום: AP)