$
תעשייה ופיננסים

הניו יורק טיימס בקמפיין חדש: "שלמו עבור עיתונות איכותית"

העיתון השיק את הקמפיין תחת הסיסמה "האמת שווה את זה". לדברי סמנכ"ל השיווק, "הקמפיין נועד לחנך את הקהל שאם הם רוצים חדשות איכותיות ולא רק כל דבר שעולה להם בפיד, עליהם לשלם עבורן"

שירות כלכליסט 16:3918.12.18

העיתון הניו יורק טיימס השיק קמפיין חדש תחת הסיסמה "האמת שווה את זה" (The Truth Is Worth It). מטרתו להסביר לקוראים שהזמן, המחויבות והעקשנות שמפגינים הכתבים והתחקירנים שעובדים בעיתון אפשרית רק בזכות ההשקעה המתלווה למודל מנויים.

 

 "אנחנו מצליחים לספק עיתונות מעמיקה כי אנחנו משקיעים באנשים ובמשאבים הנחוצים כדי לעשות זאת ברמה הגבוהה ביותר", מסר דיוויד רובין, סמנכ"ל השיווק של העיתון, שעומד מאחורי הפרויקט. "הקמפיין נועד לחנך את הקהל שאם הם רוצים חדשות איכותיות ולא רק כל דבר שעולה להם בפיד, עליהם לשלם עבורן".

 

 

כחלק מהקמפיין, העיתון פרסם באתר שלו סדרה של סרטונים ותמונות שמציגים את התחקירים הבולטים ביותר שלו.

 

האפליקציה של הניו יורק טיימס. "יש לנו מעל 3 מיליון מנויים לאתר, כך שאנחנו יודעים שיש תאבון הולך וגדל לחדשות אמינות" האפליקציה של הניו יורק טיימס. "יש לנו מעל 3 מיליון מנויים לאתר, כך שאנחנו יודעים שיש תאבון הולך וגדל לחדשות אמינות" צילום: itunes

 

בזמן קמפיין הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2016, נהנו בעיתון מעלייה במספר המנויים. עלייה שהם זוקפים לזכותו של הנשיא הנבחר, דונלד טראמפ.

 

"הקמפיין מושק בתקופה שבה רטוריקה נגד העיתונות בעלייה ותפוצת העיתונים בירידה", הוסיף רובין. "אך יש שינוי במגמה. ההכנסות מהמנויים שלנו מייצגים כיום קרוב לשני שלישים מכלל ההכנסות שלנו, ויש לנו מעל 3 מיליון מנויים לאתר, כך שאנחנו יודעים שיש תאבון הולך וגדל לחדשות אמינות שהקוראים יכולים לסמוך עליהן".

עוד הוסיף כי לדידם, איכות ההבנה שהקוראים מקבלים מהעיתון "שווה את הכסף. עיתונאות ברמה הזו דורשת עבודה קשה, מומחיות, כסף וזמן. בעידן של היום זה יכול לקרות רק עם התמיכה הישירה של הקוראים".

בטל שלח
    לכל התגובות
    x