$
בשולי החדשות

התשובה של קוקה קולה למתקפה נגד הסוכר

קוקה קולה משיקה מחדש בבריטניה את "קולה זירו" כמשקה ש"דומה יותר לקולה ונראה יותר כמו קולה", תחת השם "קוקה קולה זירו שוגר"

שירות כלכליסט 12:5620.04.16

קוקה קולה מחדשת את המותג הידוע שלה, "קולה זירו", בבריטניה. מטרת המהלך, שעלותו היא 10 מיליון ליש"ט, להפוך את טעמו ומראהו של המשקה ל-"יותר דומה לקוקה קולה".

 

לאחר שסקר שערכה החברה מצא שמחצית מהצרכנים בבריטניה לא מודעים לכך ש"זירו" אינו מכיל סוכר, החליטה החברה להשיקו מחדש בחודש יוני תחת השם "קוקה קולה זירו שוגר" (Coca-Cola Zero Sugar). זו תהיה השקת המוצר הגדולה ביותר של קוקה קולה בבריטניה בעשר השנים האחרונות.

 

הפרטים לגבי המהלך פורסמו לאחר ששר האוצר של בריטניה, ג'ורג' אוסבורן, הודיע במפתיע על החלת מס על משקאות קלים, המכונה "מס סוכר". המס יוטל החל מ-2018.

 

קמפיין המיתוג ינסה לדרבן צרכנים לנסות את המשקה "החדש והמשופר" באמצעות תיאורו כמי ש"דומה יותר לקולה ונראה יותר כמו קולה".

 

מכירותיהם של "קולה זירו", שהושק ב-2006, "דיאט קולה" ו"קוק לייף" (הממותק בצמח הסטיביה), הם 43% מכלל מכירותיה של החברה בבריטניה, אולם החברה שואפת להגדיל נתח זה ל-50% עד 2020.

 

משקאות קוקה קולה. מאמץ לדמות אותם למשקה הקולה בטעם ובמראה משקאות קוקה קולה. מאמץ לדמות אותם למשקה הקולה בטעם ובמראה צילום: איי פי

 

 

מנכ"ל קוקה-קולה בריטניה, ג'ון וודס, אמר ל"גרדיאן": "מאז 2012 האסטרטגיה שלנו מתמקדת בהאצת הצמיחה של המשקאות נטולי הסוכר שלנו. אנו מודעים לכך שמיליוני אנשים אוהבים את הטעם של הקוקה קולה ולכן אנו משקיעים מאמצים בעידון המתכון של ה'זירו' כדי שיידמה בטעמו לקולה המקורי, אך ללא סוכר".

 

ג'ניפר רוזבורו, תזונאית הפעילה בקמפיין עמותת "Action on Sugar", הנלחמת בין השאר בקוקה קולה בשל רמות הסוכר המזיקות במשקאותיה, אמרה: "מעודד לראות שקוקה קולה נוקטת צעדים חיוביים קדימה ומציעה משקה ללא סוכר. כעת עליהם לערוך שינוי בנוסחה של משקה הקולה המקורי שבו יש 34 גרם סוכר בפחית אחת והוא לא מעניק יתרונות תזונתיים".

 

במענה לקמפיין נגדה, השיקה קוקה קולה פחית קטנה של המשקה, המכילה 250 מיליליטר בלבד.

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x