סגור

בינג' מהקרחונים: הסדרות שיקררו לכם את הקיץ

הישרדות בנופי פרא, משפחה שחיה בלי חימום ועיתונאית לוחמת באנקורג’ - 4 סדרות על אלסקה, כי לפעמים צפייה בסדרה המתרחשת במקום קר מאפשרת להחליש קצת את המזגן, וגם חושפת את הצופים לעולם חדש ומיסתורי

“מחפשים את אלסקה"

סלקום TV. טוב, זה לא קורה באלסקה המדינה, אבל לגיבורה קוראים אלסקה, וזאת מיני סדרה המשכיחה את החום. בסדרה, המבוססת על ספר של ג'ון גרין, מיילס "פאדג'" הולטר מגיע לפנימייה. שם הוא מתחבר עם חבורה של ילדים ומתאהב באלסקה יאנג, עד שטרגדיה שמתרחשת במקום גורמת להם לבחון את הכל מחדש.
4 צפייה בגלריה
פנאי סדרה מחפשים את אלסקה
פנאי סדרה מחפשים את אלסקה
מתוך "מחפשים את אלסקה". מיני סדרה המשכיחה את החום
(צילום: disney plus)

"אאוטלאסט"

נטפליקס. סדרת ריאליטי תחרותית בת שמונה פרקים שבה שמונה שורדים מחוספסים מנסים לשרוד כמה שיותר זמן בתנאי מזג האוויר הקשים של אלסקה כדי לזכות במיליון דולר. הייחוד של הסדרה הזאת הוא לא רק במיקומה, אלא שכדי לזכות בפרס הגדול המשתתפים חייבים לעבוד כצוות. מניסיון, יותר קל לשבת על הספה.
4 צפייה בגלריה
פנאי סדרה אאוטלאסט
פנאי סדרה אאוטלאסט
מתוך "אאוטלאסט". יותר קל לשבת על הספה
(צילום: Netflix)

"אלסקה דיילי"

דיסני. הילארי סוואנק ("מיליון דולר בייבי") היא איילין פיצג'רלד, עיתונאית שמעצבנת מישהו בניו יורק ומוגלית לאנקורג' אלסקה, למערכת מקומון ששמו "אלסקה דיילי". הסדרה היא גם על אלסקה, וסיפוריה הייחודיים, וגם על עבודת עיתונאים - תמיד טוב. היא לא בדיוק "כל אנשי הנשיא", ופיצג'רלד היא לא בדיוק וודוורד וברנסטיין, אבל היא בהחלט אופציה טובה ויעילה לימים החמים.
4 צפייה בגלריה
פנאי אלסקה דיילי
פנאי אלסקה דיילי
מתוך "אלסקה דיילי". אופציה טובה ויעילה לימים החמים
(צילום: disney plus)

"אלסקה: הגבול האחרון"

דיסקברי. משנת 2011 משודרת הסדרה הזאת על משפחת קילצ'ר הגרה בהומר אלסקה, בתנאים בסיסיים, וללא חימום למשל. זאת סדרת ריאליטי שצברה מעריצים כה רבים שהיו לה עד עתה 12 עונות. לא מזיק שבת המשפחה היא הזמרת ג'ול, שגם מופיעה בה לפעמים.
4 צפייה בגלריה
פנאי אלסקה הגבול האחרון סדרה
פנאי אלסקה הגבול האחרון סדרה
מתוך "אלסקה: הגבול האחרון". 12 עונות
(צילום: discovery channel)