סגור

מוזיקה
לולה מארש מבקיעה גול

שיר חדש של גארדן סיטי מובמנט עם הלהקה נכלל בפסקול הפופולרי של המשחק פיפ"א 2022, לצד סיה והכמיקל בראדרס: "זו הגשמת חלום ילדות"

ההרכב Garden City Movement פועל כבר שמונה שנים בסצנת המוזיקה הבינלאומית, ומציע אלקטרוניקה אקלקטית אך נגישה, שהביאה אותם לבמות הפסטיבלים הגדולים בעולם וזיכתה אותם בביקורות מפרגנות במגזין המוזיקה המוביל פיצ'פורק.
בימים אלה עובדים חברי ההרכב, יואב סער, יוני שרוני ורועי אביטל, על אלבומם השני שעתיד לצאת בקיץ 2022, ובשבוע שעבר יצאה ממנו סנונית ראשונה: הסינגל "Summer Night", שיתוף פעולה מוצלח וקצבי עם להקת "לולה מארש", שמשלב בין רוח הדיסקו וצלילי האייטיז לגרוב והחום שבקולה של יעל שושנה כהן.
2 צפייה בגלריה
פנאי לולה מארש
פנאי לולה מארש
שושנה כהן וגיל לנדאו
(צילום: דור שרון)
"שנינו חתומים בלייבל אנובה והרבה זמן דובר שנעשה משהו יחד אבל לא היתה הזדמנות כי כל להקה היתה עסוקה בעניינים שלה", מספר שרוני. "בקורונה נוצרה הזדמנות לעבוד יחד כי כולנו היינו בארץ וזה היה מפרה ומנחם. השיר נכתב כמראה למצב והמפגש עם לולה מארש אחרי שבועות שעבדנו בזום הביא רוח של תקוה חדשה".
"העולם נסגר ונאלצנו לחתוך הביתה מסיבוב הופעות באירופה מוקדם מהצפוי", מוסיפה שושנה כהן. "בתוך הבלבול הזה גיל (לנדאו) ואני עבדנו על שירים חדשים ללולה מארש, ובאחד הימים נתקלתי באולפן ביוני, והרעיון לכתוב שיר יחד התעורר מחדש. קבענו סשן והיה חיבור מעולה שהרגיש טבעי וזורם. כל להקה זרקה את הצבע שלה על הדף ויצא שמח".
שרוני: "יש חשיפה למוזיקה דרך גיימינג כבר יותר מ־20 שנה. אני זוכר שכנער קיבלתי שיר של בלר בפיפ"א 98', והרגשתי שאני רוצה להיות חלק מזה"
השיר יוצא לשוק הבינלאומי תחת יוניברסל צרפת, וכבר נבחר להשתתף בפסקול הרשמי של משחק המחשב הפופולרי פיפ"א 2022 לצד שמות ענקיים כמו הכמיקל בראדרס, לורד וסיה. מדובר באחת הפלטפורמות הנחשקות בעולם, שאליה נבחרים מדי שנה אמנים מוכרים לצד כאלה שמסומנים כפורצי דרך, והצמיחה לא מעט להיטים, ובהם של היוצרים הישראלים אסתר רדא, בלקן ביט בוקס ודניס לויד. השיר זוכה לחשיפה של מאות מיליוני צופים גם משילובו במשחק וגם כחלק מאלבום דיגיטלי שמועלה לספוטיפיי ולפלטפורמות הדיגיטליות.
2 צפייה בגלריה
פנאי גארדן סיטי להקה
פנאי גארדן סיטי להקה
מימין: מימין: יוני שרוני, רועי אביטל ויואב סער
(צילום: מיכאל טופיול)
איך התחושה להשתלב בפסקול של פיפא?
שרוני: "זו הגשמת חלום של כולנו. כבר יותר מ־20 שנה יש חשיפה גדולה למוזיקה דרך גיימינג. אנחנו דור שגדל על זה, וזה רק הלך והתחזק. פיפ"א 98 היתה נקודת ההתחלה. אני זוכר שפתחתי את המשחק וקיבלתי שיר של בלר, והרגשתי שאני רוצה לקחת חלק בפסקול של הדבר הזה".
שושנה כהן: "בכל פעם שהמוזיקה שלנו נחשפת על במות חדשות זה מרגש, בין שזה בסדרת טלוויזיה או פרסומת צרפתית לבושם. משחק מחשב עוד לא היה לנו, וזה מגניב כי זה מחזיר אותנו לילדוּת. זה כיף כשעולמות מתחברים בצורה מפתיעה כזו, וזה אדיר להיות חלק מפלייליסט עם אמנים גדולים, כמו טיים אימפלה. גיל סיפר לי שכילד ששיחק בפיפ"א 98' הוא גילה כך המון שירים חדשים, אנחנו מקווים שגם השיר שלנו יגיע כך לעוד לבבות בעולם".