סגור

"טהרן" מועמדת לסדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי

סדרת המתח מבית כאן מועמדת לסדרת הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי, שייערך בנובמבר בניו יורק. גם השחקן רועי ניק מועמד לפרס השחקן הטוב על תפקידו ב"נורמלי" (HOT), שבו הוא מגלם את בן דמותו של ליאור דיין

כחול-לבן באמי: דרמת המתח "טהרן", שמשודרת בכאן וזכתה להצלחה רבה, מועמדת לפרס הדרמה הטובה ביותר בטקס פרסי האמי הבינלאומי, שייערך ב-22 בנובמבר בניו יורק. והיא לא היחידה - גם השחקן הישראלי רועי ניק מועמד לפרס השחקן הטוב ביותר על תפקידו בסדרה "נורמלי" מבית HOT.

על פי המועמדויות, שהוכרזו לפני זמן קצר, "טהרן" מתמודדת בקטגוריית הדרמה מול Aarya מהודו, El Presidente הצ'יליאנית של אמזון סטודיוס והעונה השנייה של There She Goes מאנגליה, שבה מככב דיוויד טננט.
1 צפייה בגלריה
פנאי טהרן סדרה כאן 11
פנאי טהרן סדרה כאן 11
מתוך הסדרה טהרן
(צילום: באדיבות כאן 11)
השחקן הבריטי המוערך נותן לישראל פייט גם בחזית השנייה, עם מועמדות לפרס השחקן הטוב - מול רועי ניק - על תפקידו בסדרה "דז" (שמועמדת גם למיני-סדרה הטובה ביותר), וגם נוואזואדין סידיקוי ההודי (על הסרט של נטפליקס, "אנשים רציניים") וכריסטיאן טאפאן המקסיקני (על הסדרה "שוד המאה", גם הוא של נטפליקס).
עוד בין המועמדים הבולטים ישנה העונה הרביעית של "10 אחוז" האהובה מצרפת, שמועמדת לפרס סדרת הקומדיה הטובה.
בסך הכול ישנן 44 מועמדויות, שנפרשות על פני 11 קטגוריות ו-24 מדינות. "אנחנו כל כך גאים במועמדים שלנו ובמספר שובר השיאים של המדינות המעורבות", אמר ברוס פייזנר, נשיא האקדמיה הבינלאומית, בהצהרה. "לאלה שחששו פן המגפה תעכב את הפקות הטלוויזיה מסביב לעולם, זוהי התשובה עבורכם".
"טהרן" שודרה ביוני 2020 בכאן ונחשבת לאחת הסדרות היקרות שנעשו בישראל בשנים האחרונות ואולי אי פעם. הסדרה עוקבת אחר תמר, סוכנת של המוסד שנשלחת למשימה חשאית בטהרן במטרה למנוע מאיראן התחמשות גרעינית. בהמשך, "טהרן" נמכרה לאפל tv פלוס בעסקה בשווי מיליוני דולרים ושודרה בשירות הסטרימינג שלה. בימים אלה מצטלמת עונתה השנייה.
"נורמלי", שעלתה בנובמבר 2020 ב-HOT, היא סדרת דרמה שנוצרה על ידי ליאור דיין בהשראת הסיפור האמיתי שלו. ניק מגלם את נעם אשכנזי, בן דמותו של דיין, עיתונאי צעיר בן 25 שמאושפז במחלקה פסיכיאטרית לאחר שהסניף כדורי ריטלין ולקה בהתקף פראנויה קשה.
בשנים האחרונות, כזכור, היו מועמדות בטקס האמי הבינלאומי דווקא נציגות קומיות מישראל - "חמישים", "קופה ראשית", "רמזור" ו"נבסו" - שגם זכתה בפרס ב-2018.