סגור

פרשת הנשיקה בספרד: התביעה פתחה בחקירה נגד יו"ר ההתאחדות

במסגרת החקירה תיבחן אפשרות להגיש תביעה נגד לואיס רוביאלס, שנישק את ג'ני הרמוסו על השפתיים ללא הסכמה בטקס הזכייה של הנבחרת בגביע העולם; למרות הלחצים - הוא מסרב להתפטר

פרשת הנשיקה הכפויה במשחק הגמר של אליפות העולם בכדורגל נשים: התביעה בספרד הודיעה היום כי פתחה בחקירה נגד יו"ר התאחדות הכדורגל, לואיס רוביאלס.
החקירה תבחן האם ניתן להגיש נגד רוביאלס תביעה על מעשה מיני בכפייה, לאחר שנישק את שחקנית הכדורגל ג'ני הרמוסו על השפתיים ללא הסכמה בטקס הזכייה של הנבחרת בגביע העולם ב-20 באוגוסט.
ההתנגדות למעשיו של רוביאלס הולכת וגוברת, ברקע הודעתו שאין בכוונתו להתפטר, כשהוא מתעקש שהנשיקה נעשתה בהסכמה. הרמוסו הכחישה: "לא היה רגע אחד שבו הבעתי הסכמה לנשיקה שהוא נתן לי".
רוביאלס אף תקף בחזרה, באמצעות ההתאחדות, שפירסמה תמונות בהן הרמוסו מרימה אותו מהקרקע ו"מקרבת אותו לגופה". הוא אף האשים את הטוענים נגדו ב"פמיניזם שקרי" וטען כי הוא קורבן ל"התנקשות חברתית".
כדורגלניות בספרד ובכל העולם הביעו תמיכה בלתי מסויגת בהרמוסו – הספרדיות אף הבהירו כי לא ישחקו בנבחרת הלאומית כל עוד רוביאלס משמש יו"ר ההתאחדות. גם ראש הממשלה פדרו סנצ'ס הצטרף לביקורת נגד רוביאלס, וציין כי "מה שעשה בלתי מקובל".
רוביאלס מכהן גם כסנן נשיא אופ"א ובכיר בפיפ"א – התאחדות הכדורגל העולמית הודיעה בסוף השבוע כי היא משעה אותו ל-90 יום מכל פעילות, ברמה הלאומית והבינלאומית, עד להמשך הבדיקה.