סגור

אמבפה יוביל קמפיין של מותג שעונים, ה-NBA בדרך ליפן: השבוע שהיה בעסקי הספורט

וגם: ברצלונה חתמה על שותפות עם ספוטיפיי, פורמולה 1 עם לנובו ו-Tata Communications, והתקציב של הגביע האנגלי בכדורגל נשים יגדל

ברצלונה וספוטיפיי בעסקת ענק

תתרגלו להגיד "איצטדיון הספוטיפיי קאמפ נואו": חברת שירותי הסטרימינג למוזיקה ספוטיפיי הודיעה על שותפות אסרטגית עם מועדון הכדורגל ברצלונה, הכוללת חסות, חולצה רשמית ובגדי אימון לקבוצת הגברים והנשים וכמובן זכויות שם לאיצטדיון הקאמפ נואו. השותפות תחל מעונת 2022-23 וצפויה להתקיים לאורך ארבע עונות, למרות שהזכויות לשימוש בבגדי האימון לצרכי מיתוג הן רק לשלוש עונות. בחזון השותפות מצוין שמטרתה לחבר בין אמנים, אוהדים ומועדון הכדורגל. גורמי תעשייה מעריכים את שווי השותפות בכ-280 מיליון יורו.


פורמולה 1 מעלה הילוך - בטכנולוגיה

פורמולה 1 הודיעה על שותפות עם חברת Lenovo ועם חברת Tata Communications. השותפות הגלובלית ומרובת השנים עם לנובו תכלול שימוש בחומרה ובתוכנה של החברה הן במטה הראשי של פורמולה 1 והן במירוצים השונים. בעזרת היכולות של לנובו, מירוצי הפורמולה 1 יהנו משירותי איסוף מידע מתקדמים, שידור תכנים באיכות גבוהה וחוויה משופרת לאוהדים בעזרת טכנולוגיות של מציאות מדומה ורבודה. לנובו כבר מנוסה בשותפויות עסקיות בעולם הספורט - אחת מהשותפויות הבולטות של החברה היא עם מועדון הכדורגל האיטלקי אינטר מילאן.
2 צפייה בגלריה
מרוץ פורמולה 1 ג'דה סעודיה אבו דאבי
מרוץ פורמולה 1 ג'דה סעודיה אבו דאבי
מרוץ פורמולה 1 באבו דאבי
(צילום: AFP)
השותפות עם Tata Communications נועדה לחזק את יכולות העברת תכני וידאו ושמע מהמסלולים אל מרכז המדיה והטכנולוגיה של פורמולה 1 בבריטניה ולתמוך בהפקת שידורים מרחוק.
גם הקבוצות בפורמולה 1 הודיעו על שותפויות חדשות - קבוצת מקלארן הודיעה על שותפות רשמית עם גוגל. השותפות כוללת גם את קבוצת מקלארן MX אקסטרים, המתחרה במירוצי שטח לרכבים חשמליים.

התקציב החדש של הגביע האנגלי בכדורגל נשים: 3 מיליון ליש"ט

החל מהעונה הבאה, 2022-23, התקציב של הגביע האנגלי בכדורגל נשים (Vitality Women’s FA Cup) יגדל ל-3 מיליון ליש"ט בשנה. התקציב החדש יתמרץ קבוצות עם תקציבים נמוכים מלכתחילה לשים דגש על התחרות ולנסות להגיע כמה שיותר רחוק בכדי לזכות בסכומים גבוהים יותר מבעבר אפילו בשלבים המוקדמים של התחרות.

סליחה אמבפה, מה השעה?

ההדחה המאכזבת מליגת האלופות של פריז סן-ז'רמן והכוכב שלה קיליאן אמבפה לא עצרה אותו מלבסס את מעמדו כאחד הכדורגלנים המבוקשים ביותר גם ע"י מותגי על: חברת שעוני היוקרה Hublot השיקה קמפיין אותו מוביל אמבפה. בכך מצטרף השחקן לסגל השגירים של המותג, הכולל את נובאק ג'וקוביץ', יוסיין בולט, פלה וקיארה פרגאני.
2 צפייה בגלריה
קיליאן אמבפה כובש צרפת ניצחה את ספרד ליגת האומות
קיליאן אמבפה כובש צרפת ניצחה את ספרד ליגת האומות
קיליאן אמבפה
(צילום: Getty Images)

ליגת ה-NBA מציגה: Big in Japan

ליגת ה-NBA יחד עם התאגיד Rakuten הכריזו על קיום שני משחקי קדם עונה ביפן. הקבוצות שישתתפו במשחקים אלה הן הגולדן סטייט ווריורס בכיכובו של סטף קרי והוושינגטון וויזרדס בה משחק דני אבדיה. המשחקים צפויים להתקיים בחודש ספטמבר השנה והם יהיו המשחקים ה-15 וה-16 שהליגה תשחק ביפן עד היום.