סגור
יורם אלטמן מנכ"ל רשת 13
יורם אלטמן (צילום: נועה ניר)

מנכ"ל ערוץ 13, יורם אלטמן, מסיים את תפקידו

לפי רשת 13, ההחלטה התקבלה בהסכמה משותפת של אלטמן והדירקטוריון; הוא יישאר בתפקידו עד למינוי מחליף

מנכ"ל רשת 13, יורם אלטמן, מסיים את תפקידו, שנה וחצי בלבד לאחר שמונה. לפי הודעת ערוץ 13, ההחלטה התקבלה בהסכמה משותפת של שני הצדדים. אלטמן יישאר בתפקיד עד למינויו של מחליף ולסיום החפיפה בין השניים.
אלטמן עוזב את התפקיד בתקופה שבה הערוצים המסחריים משדרים חדשות כמעט לאורך כל היום, כאשר ההכנסות מפרסום, לפחות בתחילת המלחמה, היו בירידה משמעותית.
בתקופתו של אלטמן ירדה מהדורת החדשות של ערוץ 13 למקום השלישי בטבלאות הרייטינג במרבית ימות השבוע, לאחר שערוץ 14 עקף את המהדורה. מאז תחילת המלחמה חדשות 13 החלה לעקוף את ערוץ 14 בנתוני הרייטינג, אך שני הערוצים צמודים יחסית. במקום הראשון בנתוני הצפייה - חדשות 12.
אלטמן הוא המנכ"ל השלישי של ערוץ 13 בשלוש השנים האחרונות. עד ינואר 2020 מילא את התפקיד יוסי ורשבסקי, שהוחלף על ידי אבי בן טל. בן טל פרש מהתפקיד במרץ 2022, ואלטמן מונה לממלא מקום מנכ"ל הערוץ באפריל של שנה שעברה. באוגוסט 2022 הפך המינוי לקבוע. טרם מינויו למנכ"ל הערוץ, כיהן אלטמן כדירקטור בערוץ 13 והקים את קבוצת הקריאייטיב גראוויטי.
אלטמן מסר: "האמנתי ועודני מאמין בתפקיד החשוב שיש לרשת 13 בציבוריות הישראלית הן כבית ליצירה ישראלית והן כמי שמחזיק חברת חדשות המשפיעה על סדר היום הציבורי".