סגור
alo yoga אלו יוגה חנות
חנות של Alo Yoga

הרשת האמריקאית Alo Yoga תפתח שתי חנויות ראשונות בישראל

חנות ראשונה של מותג בגדי הספורט תפתח בקניון TLV על שטח של 500 מ"ר וחנות נוספת תיפתח בתוך החנות של סטורי בכיכר דיזנגוף. את הזכיון למותג קיבלה חברת 911 אופנה, בבעלות אורי רייז, המפעילה את רשת החנויות סטורי

עכשיו זה רשמי: מותג בגדי הספורט האמריקאי Alo Yoga פותח שתי חנויות ראשונות בישראל, במהלך הרבעון הראשון של שנת 2023. כפי שנחשף ב"כלכליסט", את הזכיון למותג קיבלה חברת 911 אופנה, בבעלות אורי רייז, המפעילה את רשת החנויות סטורי.
חנות ראשונה של Alo Yoga תפתח בקניון TLV על שטח של 500 מ"ר וחנות נוספת תיפתח בתוך החנות של סטורי בכיכר דיזנגוף, כאשר שטח ניכר מהחנות יוקצה לטובת מותג בגדי הספורט.
בפתיחת שתי החנויות יושקעו כמיליון דולר והזכיינית מנהלת משא ומתן עם קניונים נוספים לפתיחת חנויות של המותג. עם זאת, הפריסה של המותג תהיה סלקטיבית והוא צפוי לפתוח חמש חנויות בקניונים גדולים וחנויות בקונספט של חנות בתוך חנות בסטורי. כל החנויות יהיו מעוצבות בהתאם לקונספט של החנויות בארה"ב.
Alo Yoga הוא אחד ממותגי האקטיב הפופולרים והנחשקים גם בישראל. הוא נוסד ב-2007 בלוס אנג׳לס על ידי דני האריס ומרקו דיג׳ורג׳, ונחשב לאחד ממותגי האקטיב הצומחים ביותר בקטגוריה, זאת בין היתר הודות לקידום המותג ברשתות החברתיות על ידי סלבריטאיות ומשפיעניות כמו טיילור סוויפט, ג׳יג׳י חדיד, קנדל ג׳נר, היילי בולדווין, סלינה גומז ואחרות. הכניסה לישראל היא חלק מאסטרטגיית המותג להתרחב עם חנויות קונספט מחוץ לארה"ב.
סטורי מתכוונת להקים לצד החנויות של מותג האקטיב גם פעילות באונליין למכירת המותג באתר סחר עצמאי.911 אופנה מפעילה 23 חנויות שמשווקות מותגי אופנה בינלאומיים, בשלוש רשתות קמעונאות: סטורי word וחנויות המותג Scotch & Soda לצד אתר אונליין.