סגור

מייסד ג'מבו סטוק מוכר נתח מהרשת לפי שווי חברה של 125 מיליון שקל

המנכ"ל והמייסד רועי ונונו מוכר 15% ממניות רשת המוצרים המוזלים לקרן מינהל, ויישאר עם 85% ממניות החברה; ונונו: "מכירת המניות היא צעד משמעותי לקראת הכניסה לשוק ההון"

רועי ונונו, מייסד ומנכ"ל קבוצת ג'מבו סטוק, מוכר 15% ממניות החברה בעסקה שמספקת לרשת המוצרים המוזלים שווי של 125 מיליון שקל. את המניות מוכר ונונו לקרן מינהל, קרן השתלמות לפקידים עובדי המינהל והשירותים, והוא יישאר עם 85% ממניות החברה.
התשלום יבוצע בשתי פעימות, כאשר עבור 7.5% מהמניות יקבל ונונו תשלום מיידי ובסוף חודש יוני תושלם העסקה, בהתאם לעמידה ביעדים של כמות פתיחת סניפים ויעדי רווחיות. ג'מבו סטוק מסרה כי לפי דוחות פנימיים של הרשת היא עומדת כבר כיום ביעדים שהוצבו להשלמת העסקה.
1 צפייה בגלריה
רועי ונונו מייסד בעלים ו מנכ"ל רשת ג'מבו סטוק
רועי ונונו מייסד בעלים ו מנכ"ל רשת ג'מבו סטוק
רועי ונונו מייסד בעלים ו מנכ"ל רשת ג'מבו סטוק
(צילום: איגור אוסדצ'י)

ג'מבו סטוק מונה 16 סניפים ברחבי הארץ ומפעילה סניף אונליין עם מערך משלוחים לכל הארץ. בימים אלה מתווספים לרשת שלושה סניפים חדשים בירושלים, באילת ובפתח תקווה ובהתאם ליעד שלה היא מתכננת להפעיל 25 סניפים עד סוף 2023.
על פי נתוני החברה, היא מגלגלת מעל לכ-100 מיליון שקל בשנה, עם רווח גולמי של כ-50%. ה- EBITDA של החברה, לפי הדיווחים שלה, עומד על כ-12%.
ונונו מסר: "מכירת המניות של קבוצת ג'מבו סטוק מהווה צעד משמעותי לקראת המוסדיים ושוק ההון אליו אנו מכוונים. הקבוצה בוחנת בכל רגע נתון שיתופי פעולה ומנועי צמיחה חדשים ולאחרונה הגדילה את המרלו"ג ושידרגה את מערך המשלוחים".