סגור
יודפת הראל, Blumberg Capital, Managing Director
יודפת הראל, Blumberg Capital, Managing Director (צילום: יוניסטרים)

היו"ר החדשה של פוקס: יודפת הראל בוכריס

הראל בוכריס תחליף את אבי זלדמן שסיים את תפקידיו בקבוצת האופנה אחרי 16 שנה; המינוי ייכנס לתוקף באמצע חודש יוני

יודפת הראל בוכריס מונתה לתפקיד יו"ר דירקטוריון קבוצת האופנה פוקס, במקום אבי זלדמן שפרש מהתפקיד לאחר 16 שנה בדירקטוריון ו-12 שנה כיו"ר קבוצת פוקס. זלדמן עבר לשמש כיו"ר בנק מזרחי טפחות.
דירקטוריון קבוצת פוקס אישר היום (א') את מינויה של הראל בוכריס והיא תיכנס לתפקיד ב-16 ביוני 2024. הראל בוכריס מונתה בתנאי שכר דומים ליו"ר פוקס היוצא, אבי זלדמן. היא תקבל שכר חודשי של 45 אלף שקל עבור משרה חלקית. בקבוצת פוקס לא מציינים מה שיעור המשרה שלה.
הראל בוכריס משמשת כיום כדירקטורית בדיסקונט, ולמרות המינוי ליו"ר פוקס, לפי החברה היא אינה מחויבת לעזוב את תפקידה בבנק. המועד הרשמי בו היא צפויה לסיים את תפקידה כדירקטורית בדיסקונט, ללא קשר למינוי הנוכחי, קבוע לפברואר 2025.
הראל בוכריס בעלת תואר ראשון בתקשורת ומדעי החברה מאוניברסיטת בר אילן, תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ברדפורד עם התמחות בשיווק ואסטרטגיות פיתוח עסקי, וכן היא בוגרת קורס ניהול בכיר מטעם אוניברסיטת הרווארד במסגרת תכנית מעוז.
היא שימשה בתפקידי ניהול בארץ ובחו"ל במגזר העסקי, הפיננסי והטכנולוגי. כיום היא מכהנת כמנהלת קרן ההון סיכון בלומברג קפיטל בישראל, כדירקטורית בדיסקונט ובחברת ידע-חברה למחקר ופיתוח של מכון ויצמן. בין השנים 2020 ל-2022 היא שימשה כדירקטורית בחברת האופנה קסטרו.
בעבר כיהנה במשך שמונה שנים כמנכ"לית חברת ההשקעות טמרס קפיטל, הקימה את זרוע הפרייבט אקוויטי, הובילה את קרן ההון סיכון בחברת אורבוטק ושימשה כדירקטורית באל על, בריטיש ישראל ופרוטליקס. כמו כן, ניהלה את חברת ההשקעות הראל-הרץ ושימשה כיועצת ראשית לתאגיד ITX הנסחר בנאסד"ק יפן.