סגור
אבי זלדמן מימין נבחר לתפקיד יו"ר בנק מזרחי טפחות
אבי זלדמן (צילום: אוראל כהן)

אבי זלדמן יו"ר קבוצת פוקס יסיים את כהונתו ביוני

זלדמן מונה לתפקיד יו"ר בנק מזרחי טפחות, תפקיד אליו יכנס ב-16 ביוני; בפוקס החלו לפעול לאיתור מחליף; זלדמן הגיע לפוקס ב-2008 והחליף את הראל ויזל בתפקיד יו"ר הקבוצה; במזרחי טפחות הוא מכהן כדירקטור מזה תשע שנים ויחליף את היו"ר משה וידמן

אבי זלדמן, יו"ר דירקטוריון קבוצת פוקס, יסיים את כהונתו ביוני הקרוב, ובפוקס החלו לפעול לאיתור מחליף.
זלדמן מונה לתפקיד יו"ר דירקטוריון בנק מזרחי טפחות, תפקיד אליו יכנס ב-16 ביוני. אישור המפקח על הבנקים למינוי החדש ניתן לו תוך התניה כי יסיים את כהונתו, בין היתר, כדירקטור בפוקס.
בניגוד למצב ברשתות המזון, יו"ר בנק נדרש לכהן בתפקיד באופן מלא. בנוסף, המשך כהונה כיו"ר פוקס, רשת האופנה הגדולה בישראל, היה עשוי להעמיד את זלדמן במצב של ניגוד עניינים בהיותו נושא משרה בבנק השלישי בגודלו בישראל.
זלדמן הגיע לקבוצת פוקס בשנת 2008 והחליף את הראל ויזל בתפקיד יו"ר הדירקטוריון. במזרחי טפחות הוא מכהן כדירקטור מזה תשע שנים וכעת יחליף את היו"ר משה וידמן שמכהן בתפקיד 11 שנים.
בעברו מילא זלדמן מספר תפקידים בבנק לאומי, בהם יו"ר לאומי למשכנתאות ומנכ"ל לאומי פרטנרס, זרוע ההשקעות של הבנק, ושימש כדירקטור במספר חברות מענף מוצרי הצריכה.
כיו"ר דירקטוריון פוקס עלות התגמול השנתית שקיבל זלדמן עמדה על 512 אלף שקל בשנת 2023. לעומתו, עלות שכרו של יו"ר דירקטוריון מזרחי טפחות משה וידמן, הסתכמה ב-3.9 מיליון שקל באותה שנה.