סגור

רשות התחרות: פוקס רשאית לרכוש השליטה ברשת בגדי הילדים מיננה

במסגרת העסקה, תרכוש פוקס 50.1% מרשת בגדי הילדים תמורת 15 מיליון שקל. בנוסף, שלוש מייסדות מיננה יקבלו דיבידנד של 12.6 מיליון שקל. השלמת העסקה תושלם עד ה-10 במרץ לאחר שכבר נדחתה בחודשיים

עסקת פוקס-מיננה יוצאת לדרך, לאחר שהיום (ד') אישרה רשות התחרות לקבוצת פוקס לרכוש את השליטה ברשת בגדי הילדים. השלמת העסקה צפויה עד ל-10 במרץ ובכך מרחיבה פוקס את האחיזה בשוק הלבשת הילדים, לאחר שבעבר רכשה את רשת התינוקות שילב.


קבוצת פוקס רוכשת 50.1% מרשת מיננה, באמצעות החברה הבת שילב, שתשלם עבור העסקה 15 מיליון שקל. לפני השלמת העסקה, צפויות המוכרות, קרן לוי שוהם, ענת בן דב צברי ומיטל שני, לקבל דיבידנד בסך של 12.6 מיליון שקל.
מייסדות מיננה הקימו את מותג בגדי הילדים בשנת 2005. החברה עוסקת בפיתוח ומכירה של מוצרי תינוקות וילדים, ביגוד ואביזרים, וכיום מפעילה החברה 11 סניפים, מתוכם שלושה סניפי עודפים, ואתר אונליין.

1 צפייה בגלריה
חנות בגדי ילדים מיננה בולגריה
חנות בגדי ילדים מיננה בולגריה
חנות בגדי ילדים מיננה בבולגריה
(צילום: Minene)

באוקטובר חתמה פוקס על רכישת 50.1% ממיננה, באמצעות חברת שילב שבבעלותה בתמורה ל-15 מיליון שקל.
בסוף דצמבר, במועד המאוחר ביותר להשלמת העסקה לפי הדיווח המקורי, הודיעה פוקס על הארכת מועד העסקה ב-60 יום בגלל שעדיין לא קיבלה את אישור רשות התחרות.
ביום ראשון, יומיים לפני תום תקופת 60 הימים, דיווחה פוקס כי "הצדדים נערכים להשלמת העסקה ובהתאם האריכו את המועד להשלמתה עד ל-10 במרץ".