סגור

סוף לסכסוך: רותם סלע תמשיך לשמש פרזנטורית של טורנדו גם ב-2022

חברת המזגנים טורנדו הגישה תביעה נגד סלע בסך 2.5 מיליון שקל בטענה שהפרה חוזה לאחר שעברה לשמש פריזנטורית של בנק דיסקונט. סלע טענה בתגובה כי "טורנדו הכפישו אותה בכל מקום אפשרי וכינו אותה בכינויי גנאי". היום הודיעו הצדדים כי הם שמים את הסכסוך מאחוריהם, לאחר שהגיעו להבנות מחוץ לכותלי בית המשפט

הסתיים הסכסוך בין חברת טורנדו לרותם סלע. שני הצדדים הגיעו להבנות מחוץ לכותלי בית המשפט וטורנדו מסירה את התביעה שהגישה.
רותם סלע היא הפרזנטורית של טורנדו ב-6 השנים האחרונות ולאחרונה הגישה נגדה החברה תביעה לבית המשפט בטענה להפרת החוזה ביניהם לאחר שסלע עברה לשמש פריזנטורית של בנק דיסקונט. טורנדו דרשה מסלע פיצוי של למעלה מ-2.5 מיליון שקל.
1 צפייה בגלריה
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
רותם סלע בפרסומת למזגן טורנדו
(מתוך סרטון הפרסומת ביוטיוב)
טורנדו ביקשה מבית המשפט להצהיר כי החוזה של סלע מול החברה, שנחתם באפריל 2021, תקף עד סוף דצמבר 2022 ולאסור עליה ועל בנק דיסקונט להתקשר בחוזה בלעדי, "באופן הגורם להפרת חוזה ההתקשרות" שמסתיים בסוף שנה הבאה. לחלופין דורשת החברה להצהיר שסלע ו-ADD (הסוכנת שלה) הפרו את הסכם ההתקשרות מול החברה, פעלו בחוסר תום לב והתרשלו כלפי התובעת ולפיכך חייבות לפצות אותה בשל הנזק שייגרם לה בגין מעשיהן, וכן להצהיר שבנק דיסקונט גרם להפרת החוזה בין הצדדים ואחראי לנזקים שייגרמו לטורנדו כתוצאה מהפרת ההסכם ו"מהתרשלותו".
בתגובה, השיבה סלע לבית המשפט כי ההסכם בינה לבין טורנדו הסתיים ב-31 בדצמבר והאפשרות להאריך אותו פקעה בסוף אוגוסט וטורנדו לא מימשה אופציה זו. בתגובתה טענה סלע: "לא ברור הכיצד רוצה טורנדו כי רותם סלע תמשיך לשמש הפרזנטורית שלהם לאחר שהכפישו אותה בכל מקום אפשרי וכינו אותה בכינויי גנאי (אטומה, רודפת בצע ועוד). לאור כל ה'דם הרע' בין הצדדים, אין כל תועלת לכפות על רותם סלע לשמש כפרזנטורית של טורנדו". עוד נטען, כי טורנדו "פועלת באופן כוחני וברוטאלי לאנוס את סלע להמשיך ולשמש כפרזנטורית שלה".
היום הודיעה טורנדו כי סלע תמשיך לשמש פרזנטורית של טורנדו גם במהלך שנת 2022. "השניים הולכים יחד דרך ארוכה, פורה ומשגשגת. רותם תמשיך לייצג את טורנדו גם בשנת 2022 והצדדים שמחים על שיתוף הפעולה גם בשנה זו. טורנדו ורותם סלע מצרים על הטונים הצורמים שהוחלפו בין עורכי הדין של הצדדים ושמים זאת מאחוריהם", נאמר בהודעת טורנדו.