סגור

צבי ביידא מונה למנהל פעילות האי-קומרס של שופרסל

פעילות המכירות באינטרנט של שופרסל הגיעה ב-2020 להיקף של 3 מיליארד שקל והיוותה 20% ממכירות החברה; ביידא ישמש גם כסמנכ"ל וחבר הנהלה בחברה. המנכ"ל איציק אברכהן: "המינוי יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה בתחום, ולביסוסה כחברה המובילה בישראל בתחום זה גם בשנים הבאות"

צביקה ביידא מונה לתפקיד מנהל פעילות ה-E-Commerce (סחר מקוון) של שופרסל, וישמש גם כסמנכ"ל וחבר הנהלה בחברה. עד היום שימש ביידא בתפקיד סמנכ"ל לקוחות ושירות.
פעילות המכירות באינטרנט של שופרסל הגיעה ב-2020 להיקף של 3 מיליארד שקל והיוותה 20% ממכירות החברה. שופרסל מכוונת להיכנס לתחומים חדשים, ולהובלת תחום ה-E-Commerce לניהול במסגרת יחידה עסקית נפרדת שתתמקד בתחום.
1 צפייה בגלריה
צביקה ביידא למנכ"ל האיקומרס
צביקה ביידא למנכ"ל האיקומרס
צביקה ביידא
(צילום: יונתן בלום)
כיום כולל התחום את מכירות תחום המזון, תחום הפארם של רשת Be וכן פעילות בתחום מוצרי ה-Non-Food בקטגוריות שונות כגון חשמל, פנאי, מוצרים לבית. שופרסל נעזרה בחברת הייעוץ שלדור שליוותה את תהליך המינוי, יחד עם המנכ"ל איציק אברכהן, שאמר: "אנחנו מאמינים כי המיקוד הניהולי הנדרש בתחום זה, מחייב היערכות ארגונית משמעותית, אשר תאפשר את המשך מובילותה של החברה בתחום זה גם בעתיד. אני מאמין כי מינויו של צביקה ביידא, אשר הוביל בשנים האחרונות את מהפיכת השירות בשופרסל ואת המיקוד הארגוני בלקוח, תוך קידום חשיבה חדשנית, לצד הבנת צרכי לקוח ויכולת להוביל להוציא לפועל מהלכים ארגוניים משמעותיים, יתרום רבות להמשך צמיחתה של החברה בתחום האי קומרס, ולביסוסה כחברה המובילה בישראל בתחום זה גם בשנים הבאות".