סגור

עמי זוגלובק משתלט על החברה המשפחתית

עמי זוגלובק, שבנו אלי מכהן כמנכ״ל חברת הבשר, רכש את מלוא אחזקותיה (50%) של אחותו יעל אנדר-זוגלובק. העסקה תתפרס לאורך חמש שנים ויעל תמשיך לכהן בדירקטוריון החברה. היא הסבירה את החלטתה למכור את האחזקות לאחיה, ברצון להשאיר את החברה בבעלות משפחתית

עמי זוגלובק, בנם של מייסדי חברת הבשר, משתלט על חברת זוגלובק. עמי, שבנו אלי זוגלובק מכהן כמנכ״ל חברת הבשר, רכש את מלוא אחזקותיה (50%) של אחותו יעל אנדר-זוגלובק. העסקה תתפרס לאורך חמש שנים ויעל תמשיך לכהן בדירקטוריון החברה.
יעל זוגלובק הסבירה את החלטתה למכור, ברצון להשאיר את החברה בבעלות משפחתית: "חשוב לי כי זוגלובק תישאר בבעלות המשפחה, למרות הרצון שלי לממש את אחזקותיי במהלך השנים הקרובות. אני רואה בעמי, אחי, ובמשפחתו את דור ההמשך. אני בטוחה שזוגלובק תמשיך לצמוח ולשגשג תחת הובלתו של אלי זוגלובק. אמשיך לכהן בדירקטוריון החברה תוך אחריות עמוקה למשפחתי, משפחת זוגלובק".
1 צפייה בגלריה
עמי, אלי ויעל זוגלובק
עמי, אלי ויעל זוגלובק
עמי, אלי ויעל זוגלובק
(צילום: סיון פרג')
יעל ועמי, קנו לפני 15 שנה את חלקם של אחיהם חנן וגיסם ראובן משכית, לאחר סכסוך משפחתי שהתגלע בין האחים לאחר מותם של הוריהם אימרגרד יונה וריינהולד אברהם זוגלובק שהקימו את המפעל בנהריה בשנת 1937. כעת, נעשה צעד נוסף בהשתלטות של עמי על העסק המשפחתי.
עמי זוגלובק מסר: "משנת 2007 בה קנינו את חלקם של האחים בחברה, הובלנו יעל ואני יחד את התפתחות החברה. אני מודה לאחותי, על החברות האמיצה וארוכת השנים, ועל הבעת האמון הרב בי ובמשפחתי".
זוגלובק מחזיקה בכ-1% ממכירות שוק המזון הקמעונאי ופועלת בתחום הבשר, תחליפי בשר ומאפים קפואים, עם מכירות המוערכות בכ-450 מיליון שקל בשנה.
בשנה שעברה, נפרדה החברה מהקרקע עליה הקימו מייסדי החברה את המפעל בנהריה. חברת המזון, מכרה את הקרקע לקרן ריאליטי תמורת 77.5 מיליון שקל. אלי זוגלובק, הסביר את המהלך בכך שהתמורה ממכירת הקרקע תאפשר השקעות בטכנולוגיות ייצור חדשות. מכירת הקרקע התבצעה, אחרי שבינואר 2020 השלימה החברה את העברת פעילות ייצור מוצרי הבשר לאתר בשלומי.