סגור

חברת בן ג'מיל תקים מתחם תעסוקה ומסחר בסמוך לפארק אפק

המתחם יכלול כ-90 אלף מ"ר בנוי ויוקם בהשקעה של כ-350 מיליון שקל בכוונת החברה לפתוח את המתחם גם בסופי שבוע

חברת בן ג'מיל קומפני צפויה להקים מתחם בילוי ותעסוקה על מחלף אבן העזר סמוך לכניסה לפארק אפק ולכפר קאסם. המתחם שייקרא PARK OPEN ישתרע על שטח של כ-13.5 דונם בסמוך למתחם הנמצא במקום ועליו ממוקמת תחנת דלק שבבעלות החברה. המתחם יכלול ארבעה מפלסים, ובהם כ-19 אלף מ"ר של שטחי מסחר, מעל 18 אלף מ"ר של שטחי משרדים, ועשר קומות של מסעדות, דוכנים ומדרחוב מרכזי שייבנה כשדרה מרכזית. עלות הקמת הפרויקט נאמדת ב-350 מיליון שקל.
בחודש מאי השנה קיבלה החברה את אישור הוועדה המחוזית מחוז מרכז, והתכנית המפורטת שאושרה כללה הגדלה של זכויות הבניה ותוספת של 6 קומות מעל קומת המסחר כך ששטח המסחר והמשרדים גדל, והיא תכלול בנוסף כ-55 אלף מ"ר של שטחי אחסנה ושירות. המתחם החדש ימוקם בכניסה המערבית לכפר קאסם, מול אזור התעשייה פארק אפק, ובסמיכות לכבישים 5,6 ו-444.
1 צפייה בגלריה
מנכ"ל חברת בן ג'מיל אסיל בן ג'מיל
מנכ"ל חברת בן ג'מיל אסיל בן ג'מיל
מנכ"ל חברת בן ג'מיל אסיל בן ג'מיל
(ראובן קפוצינסקי)
לפי החברה, המתחם ייפתח בעוד כ-3 שנים ובכוונתה להכניס לתוכו רשתות קמעונאות מובילות מישראל ומחו"ל, מסעדות ובתי קפה. בחברה טוענים כי המתחם ישרת הן את העובדים באזורי התעשיה הסמוכים פארק אפק, לב הארץ ונוף הארץ והן את תושבי האזור, ומעריכים כי פתיחתו גם בסופי שבוע תזרים אליו מבקרים רבים נוספים. כמו כן, בנוסף לשטחים הבנויים הוא יכלול כ-1,000 מקומות חנייה ומרכז בידור משפחתי שיום על פני כ-4,000 מ"ר.
חברת בן ג'מיל פועלת כשני עשורים בעיקר בחברה הערבית, היא הוקמה על ידי ג'מיל בן ג'מיל ועוסקת בייזום ופיתוח נדל"ן מסחרי. בין השאר, החברה מפעילה את מתחם YOMYOM הכולל תחנת של דלק ישראל, חנות נוחות ומתחם לשטיפת כלי רכב.
לדברי אסיל בן ג'מיל, מנכ״ל חברת בן ג'מיל, "אנו מתכוונים לממש את בניית מתחם העסקים והמסחר בהקדם. זוהי בשורה של ממש לאזור, שכן המתחם צפוי לייצר אלפי משרות חדשות וכן לתת מענה קמעונאי למאות אלפי תושבים אשר לא קיבלו עד היום מענה ראוי. בתקופה הקרובה נשלים את כל צוות הפרויקט ונצא לדרך."