סגור

חברת אליין רכשה 9 קומות במגדל משרדים בפ"ת תמורת 170 מיליון שקל

מדובר במתחם "גלובל טאוורס", בצומת הרחובות ז'בוטינסקי ויצחק רבין; שטח הקומות המצטבר עומד על כ-14 אלף מ"ר; על פי הערכות, החברה תידרש להשקיע סכום נוסף של כ-42 מיליון שקל כדי להביא את המשרדים לרמת גמר

חברת המכשור הרפואי הבינלאומית אליין (Align Technology) רכשה 9 קומות במתחם "גלובל טאוורס" החדש בפתח תקווה בתמורה ל-51.4 מיליון דולר (כ-170 מיליון שקל). הקומות נרכשו ברמת מעטפת, כך שהחברה צפויה להשקיע סכום נוסף שמוערך בכ-42 מיליון שקל מעבר לסכום הרכישה כדי להביא את המשרדים לרמת גמר.
הרכישה נועדה להעביר את החברה על עובדיה ממיקומה הנוכחי באור יהודה לפתח תקווה, ושטח המשרדים צפוי לשמש רק עבורה. כיום שוכרת החברה, המעסיקה כ-500 עובדים, כ-5,000 מ"ר באור יהודה, ובכוונתה לגייס עוד 150 עובדים.
פרויקט גלובל טאוארס נבנה על ידי חברת מגדלי ישראל כקבוצת רכישה, על מגרש בשטח של כ־19 דונם בצומת הרחובות הנגישה והמרכזית ז’בוטינסקי ודרך יצחק רבין בפתח תקווה. הפרויקט צפוי לכלול כ-170 אלף מ''ר של משרדים ומסחר (כ-10 אלף מ"ר) מעל חניון תת קרקעי. אליין רכשה את 9 הקומות העליונות במגדל בן ה-32 קומות שבנייתו מתקדמת יותר, והוא נמצא בשלב האכלוס. מחיר הרכישה כולל גם חניות שרכשה החברה.
1 צפייה בגלריה
הדמיית מגדל מתחם גלובל טאוורס פתח תקווה חברת אליין
הדמיית מגדל מתחם גלובל טאוורס פתח תקווה חברת אליין
מתחם גלובל טאוורס, פתח תקווה
(צילום: באדיבות אליין )
הבניין החדש יכלול בין היתר מרכז חווייתי להצגת מוצרי החברה, מרפאת שיניים, מסעדה חלבית, מכון כושר וחדר מוסיקה. כחלק מההשקעה המתמשכת של אליין ב-iTero systems and services, פתחה החברה בצמוד למשכנה החדש מרכז ייצור ולוגיסטיקה המשתרע על פני 2,000 מ"ר, הכוללים מעבדות חדשניות.
אליין מייצרת, מפתחת ומשווקת את שיטת Invisalign ליישור השיניים, את iTero הסורק האינטראורלי ואת תוכנת CAD/CAM של exocad – המאפשרת תהליכי עבודה אורתודונטיים ומשקמים יעילים.
לדברי שני טוביה, בכירה בחברה, "בעת תכנון המרחב החדש שלנו, התמקדנו ביצירת סביבה ממוקדת לעובדים המעודדת שיתוף פעולה ויצירתיות, תומכת בפריון וכוללת את הטכנולוגיה העדכנית ביותר בתחום עיצוב משרדים, תאורה ואקוסטיקה. אנו גם מנצלים את ההזדמנות הזו כדי להפחית את טביעת הרגל האקולוגית שלנו, על ידי הצגת תוכניות קיימות ומחזור לעובדים".