סגור

גזית גלוב משקיעה 644 מיליון דולר בפרויקטי נדל"ן בפלורידה והלסינקי

חברת הבת גזית הוריזונס תשקיע בארה"ב, בשיתוף חברה אמריקאית, 175 מיליון דולר בפרויקט דיור להשכרה, ובפינלנד כבר פתחה חברת הבת סיטיקון, מרכז קניות בשם LIPPULAIVA, בו השקיעה 430 מיליון יורו. הפרויקט כולל שטח להשכרה בגודל 44 אלף מ"ר וספרייה עירונית ששטחה כ-2,900 מ"ר

חברת הנדל"ן גזית גלוב בבעלות חיים כצמן, הודיעה היום (א') כי Gazit Horizons חברה בת בבעלותה המלאה שפועלת בארה"ב, תקים יחד עם החברה האמריקאית, American Land Ventures (ALV), פרויקט להשכרה בדאון טאון של טמפה ביי, פלורידה.

ההשקעה הצפויה הכוללת בפרויקט היא 175 מיליון דולר. בנוסף הודיעה החברה כי סיטיקון, חברה בת של גזית גלוב הפועלת במדינות הנורדיות, פתחה את פרויקט LIPPULAIVA באזור הלסינקי, פינלנד. שווי הפרוייקט מוערך ב-430 מיליון יורו. כך, החברה משקיעה סך הכל 644 מיליון דולר בשני הפרויקטים.
פרויקט AER Tampa בפלורידה, יכלול 334 יח"ד בבניין בן 31 קומות הממוקם על שפת הנהר, ברובע האומנים של העיר מול היכל התרבות ובצמוד למוזיאון האומנות של טמפה. עם השלמתו הפרויקט יכלול, בנוסף לדירות, כ-1,300 מ"ר של שטחי מסחר ויותר מ-450 חניות.
בניית הפרויקט צפויה להתחיל החודש ולהימשך כשנתיים. המימון לפרוייקט מגיע מהון עצמי ומימון בנקאי. שכה"ד באזור 3.7 דולר לרגל רבוע לדירת מגורים.

2 צפייה בגלריה
מרכז קניות LIPPULAIVA הלסינקי גזית גלוב
מרכז קניות LIPPULAIVA הלסינקי גזית גלוב
מרכז קניות LIPPULAIVA בהלסינקי. גזית גלוב
(יח"צ גזית גלוב)

המרכז המסחרי שסיטיקון פתחה בהלסינקי כולל שטח להשכרה של כ-44 אלף מ"ר מעל תחנת מטרו חדשה. בין היתר יש בו שלושה סופרמרקטים גדולים, ומתחם מזון הכולל כ-20 בתי קפה ומסעדות מקומיות ובינלאומיות, כמו גם ספרייה עירונית ששטחה כ-2,900 מ"ר. בתוך הנכס נבנתה תחנת מטרו שתחל לפעול בשנת 2023. בצמוד למרכז המסחרי מוקמים שמונה בנייני מגורים חדשים שיכללו כ-560 יח"ד, מתוכן יהיו בבעלות סיטיקון כ-400 יח"ד אותן היא מתכוונת להשכיר. סיטיקון צופה כי הפרויקט ייצר NOI של כ–21 מיליון יורו בשנה.

2 צפייה בגלריה
פרויקט AER Tampa גזית גלוב טמפה ביי פלורידה
פרויקט AER Tampa גזית גלוב טמפה ביי פלורידה
הדמייה של פרויקט AER Tampa של גזית גלוב, טמפה ביי, פלורידה
(יח"צ גזית גלוב)

גזית גלוב הנה חברת נדל"ן גלובלית העוסקת ברכישה, השבחה, פיתוח וניהול של נדל"ן מניב לשימושים מעורבים. לחברה יש נכסים בשטח של 160,000 מ"ר בישראל, 115,000 מ"ר בצפון אמריקה ו-179,000 מ"ר בברזיל. 31 נכסי נדל"ן מניב, בשווי של 7.3 מיליארד שקל. שווי נדל"ן מניב בהקמה וקרקעות לבנייה הוא עוד 1.5 מיליארד שקל. בחודש הבא תתכנס האסיפה הכללית של בעלי מניות גזית גלוב, ובה תעלה להצבעה הצעת החלטה על שינוי שם החברה לג'י סיטי (G city).