סגור

בלעדי
גבי מגנזי קונה מעמוס לוזון את מלא הזכויות בפרויקט לוגאנו ביהוד

חברת אורן השקעות של מגנזי מימשה אופציה לרכישת הזכויות של שותפה, חברת שיראור, בפרוייקט פינוי בינוי לבניית 185 דירות ביהוד

חברת אורן השקעות של גבי מגנזי מימשה אתמול (ראשון) אופציה לרכישת הזכויות של שותפה, חברת שיראור של עמוס לזון, בפרוייקט לוגאנו -יהוד. לחברות האלה יש יחד זכויות ל-185 דירות בפרויקט.


אורן השקעות תשלם 97 מיליון שקל, מהם 39 מיליון עבור החלק של לוזון, היתר אמור לשמש לכיסוי חובות והחזר הלוואות של השותפים בפרוייקט. ב-2.8.21 מגנזי ולוזון חתמו על הסכם למכירת הפרויקט לחברת עץ השקד בתמורה ל-105 מיליון שקל. כמה ימים אחר כך יישבו השותפים מחלוקת ביניהם על ידי הסכם נוסף בו ניתנה אופציה למגנזי לרכוש את החלק של לוזון בפרויקט. אתמול בערב היה מועד פקיעת האופציה הזו, ומגנזי מימש אותה ברגע האחרון. בעקבות זאת בוטל הסכם מכירת הפרויקט לעץ השקד.

1 צפייה בגלריה
גבי מגנזי בעל השליטה באברות
גבי מגנזי בעל השליטה באברות
גבי מגנזי
(מוטי קמחי)

הפרויקט שנרכש הוא שלב ב' במתחם פינוי בינוי, חלקו הראשון נבנה על ידי חברת אאורה ואוכלס.
לפני כשלושה שבועות פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד גבי מגנזי וחברת מגנזי תשתיות, שבבעלותו, בגין עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים וקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות. מדובר בכתב אישום נוסף נגד מגנזי, שכבר הואשם בשנת 2019 בפרשת תפירת מכרזים בעיר שוהם.