סגור

תמורת 1.2 מיליארד שקל: שיכון ובינוי תבנה 511 דירות להשכרה בשדה דב

הפרויקט שאותו תקים שיכון ובינוי יכלול דירות להשכרה לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם יהיו במחיר מופחת ומפוקח לזכאים. גודל השטח בו זכתה החברה במכרז הוא 9 דונם, המחיר לקרקע לדירה עומד על 2.3 מיליון שקל. למכרז זה הוגשו רק שתי הצעות, כאשר ההצעה השנייה היתה בגובה של כ-600 מיליון שקל

החברה הממשלתית ״דירה להשכיר״ ורשות מקרקעי ישראל (רמ"י) הודיעו היום (ב') על זכייתה של חברת שיכון ובינוי ב-9 דונם באתר שדה דב בת"א. במקום ניתן לבנות 511 דירות להשכרה ארוכת טווח, שטחי מסחר ומוסדות ציבור. חברת שיכון ובינוי תשלם על הקרקע כ- 1.18 מיליארד שקל, כולל פיתוח. המחיר לקרקע לדירה עומד על 2.3 מיליון שקל. יש לציין כי למכרז זה הוגשו רק שתי הצעות, כאשר ההצעה השנייה היתה בגובה של כ-600 מיליון שקל.


הפרויקט שאותו תקים שיכון ובינוי כולל 511 דירות להשכרה ארוכת טווח, לתקופה של 20 שנה, כאשר 50% מהדירות להשכרה במתחם יהיו במחיר מופחת ומפוקח לזכאים. בנוסף, הפרויקט כולל שטחי מסחר בהיקף של כ- 3,000 מ"ר ומוסדות ציבור בהיקף של כ-800 מ"ר. תמהיל הדירות בפרויקט יהיה מגוון, ולפחות מחציתן יהיו קטנות-בינוניות. ע"פ תנאי החוזה, היזם יחויב להשלים את בניית המתחם תוך 60 חודשים מיום מסירת המגרש.
2 צפייה בגלריה
הדמיית פרויקט שיכון ובינוי בשדה דב
הדמיית פרויקט שיכון ובינוי בשדה דב
הדמיית הפרויקט בשדה דב
(הדמיה: דורון לצטר)
תוכנית רובע אשכול אושרה ע"י הותמ"ל בחודש פברואר 2021. התוכנית, שקודמה על-ידי רשות מקרקעי ישראל ונערכה על-ידי משרד 'מנעד' אדריכלים, כוללת הקמת 4,844 יחידות דיור, בבינוי מעורב שימושים ובצפיפות של כ-54 יחידות דיור לדונם. בנוסף, התוכנית כוללת שטחי מסחר בהיקף של 45 אלף מ"ר, שטחי תעסוקה בהיקף של 145 אלף מ"ר וכ-680 חדרי מלון.
מנכ"לית דירה להשכיר, ענבל דוד, מסרה: "זהו הפרויקט החמישי ששיווקה דירה להשכיר ביחד עם רמ״י בעיר, ובסה״כ למעלה מ-1,500 יח"ד. 'דירה להשכיר' זהו פתרון דיור בר השגה נחוץ והכרחי למשקי הבית הגרים בשכירות בישראל".
2 צפייה בגלריה
תמיר כהן מנכ"ל שיכון ובינוי
תמיר כהן מנכ"ל שיכון ובינוי
תמיר כהן, מנכ"ל שיכון ובינוי
(צילום: עמית שעל)
תמיר כהן, מנכ״ל שיכון ובינוי, אמר היום כי "הזכייה במכרז היא צעד משמעותי לחברה, וכי הגברת הפעילות באזורי הביקוש המשמעותיים בישראל הוא אחד מהמהלכים האסטרטגיים החשובים בשיכון ובינוי. שיתוף הפעולה המתמשך עם דירה להשכיר הוכיח את עצמו בפרויקטים בעבר. שיכון ובינוי צפויה להגדיל את מלאי הדירות להשכרה שברשותה באופן משמעותי מאוד בשנים הקרובות".