חברת ה"ניו יורק טיימס" במשא ומתן למכירת חטיבת העיתונים המקומיים
החברה, שמתמודדת עם ירידות במכירות שטחי פרסום, מנהלת מגעים עם האליפקס מדיה לרכישת החטיבה המוציאה לאור 16 עיתונים; מניות החברה נפלו ביותר מ-80% מאז סוף 2004
23:2319.12.11
חברת ה"ניו יורק טיימס" אשר מתמודדת עם ירידות במכירות שטחי פרסום, הודיעה כי היא נמצאת במו"מ כדי למכור את חטיבת העיתונים המקומיים שלה להאליפקס מדיה הולדינס (Halifax).
החברה היום (ב'). החברה מנוהלת על ידי המנכ"ל מייקל גולדן, בן דודו של יו"ר הקבוצה ארתור סולצברגר ג'וניור.
חטיבת טיימס של העיתונים המקומיים מורכבת מ-16 עיתונים, הוצאות לאור אחרות ועסקים קשורים, הודיעה
בשבוע שעבר הודיעה חברת טיימס על פרישת המנכ"לית ג'אנט רובינסון. מניות החברה נפלו ביותר מ-80% מאז סוף 2004, בעת שרובינסון, בדומה לעמיתיה בתעשיית העיתונות, התמודדו עם הירידה בפרסום והתפוצה עקב מעבר קוראים לרשת האינטרנט.
החטיבה, אשר כוללת עיתונים בקליפורניה ואלבמה, דיווחה על הכנסות של 60 מיליון דולר ברבעון השלישי, 11% מסך המכירות של טיימס. הכנסות החטיבה ירדו ב-48% בחמש השנים האחרונות. הפרסום בחטיבה נפל בכל שנה מאז 2006 עקב ירידה בתפוצה אחרי שקוראים עברו לקרוא באינטרנט. מכירות מודעות בחטיבה ברבעון השלישי הסתכמו ב-36.8 מיליון דולר, ירידה של 9.7% לעומת השנה שעברה, כאשר ההכנסות מתפוצת עיתונים הסתכמו ב-18.3 מיליון דולר, ירידה של 1.5%.
בסיסה של האליפקס מדיה הולדינגס נמצא בפלורידה ובבעלותה עיתון מקומי בחוף דייטונה, בפלורידה.