ארה"ב: סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ירד לשפל של שנה
הקריאה בסוף חודש אוקטובר עמדה על 67.7 נקודות, נמוך מממוצע תחזיות הכלכלנים של בלומברג. שיעור האבטלה החזוי על ידי הצרכנים נותר גבוה מ-9%
סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס ירד בחודש אוקטובר לרמתו הנמוכה מזה יותר משנה, עובדה שעלולה להקשות על התאוששות הכלכלה האמריקאית.
הקריאה האחרונה של סנטימנט הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן ורויטרס עמדה על 67.7 נקודות, בהשוואה ל-68.2 נקודות בחודש ספטמבר.
שיעור האבטלה החזוי בנתונים עמד על למעלה מ-9%, מה שמעכיר על האופטימיות לשיפור בתנאי התעסוקה בשנה הבאה. הצפי לשיעורי אבטלה גבוהים עלול להביא להגבלת הצריכה הפרטית, שמהווה 70% מהכלכלה הגדולה בעולם. וול-מארט וטארגט כבר הצהירו כי הן מבין החברות שיעשו שימוש בהנחות כדי לעודד צריכה בתקופת החגים האמריקאים.
נתוני אוקטובר הם הגרועים מאז חודש נובמבר 2009. טווח התחזיות של הכלכלנים שהשתתפו בסקר של בלומברג נע בטווח של 70-67 נקודות.