בבילון: ההכנסות ברבעון השני עלו; הרווח הנקי נפגע מסעיף המס
חברת תוכנות התרגום באינטרנט רשמה גידול של 18% בהכנסות ל-27.3 מיליון שקל, אך הרווח הנקי ירד ב-18% ל-4.2 מיליון שקל
13:1111.08.10
הצמיחה בהכנסות בבילון נמשכה גם ברבעון השני של 2010, כך עולה מהדו"חות הכספיים שפרסמה היום (ד') חברת האינטרנט הבינלאומית.
בבילון עוסקת בפיתוח, שיווק ומכירה של תוכנות ושירותי אינטרנט בתחום התרגום והשפות. הכנסותיה ברבעון השני של השנה עמדו על 27.3 מיליון שקל, עלייה של 18% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, בו רשמה החברה הכנסות של 23 מיליון שקל. העלייה נובעת בעיקרה מהצמיחה בהכנסות תחום הפרסום ובמכירות המוקד.
בלעדי ל"כלכליסט" - גוגל לא נוטשת
האריכה את השת"פ עם בבילון
ענקית החיפוש האריכה שיתוף הפעולה עד סוף 2010. במקביל, בבילון ממשיכה להקטין חשיפתה לגוגל ובקרוב צפויה לחתום על הסכם עם מפעילת שירות ASK
שניר הנדלר,
תגובה אחת
לכתבה המלאה
הכנסות תחום השיווק והפרסום באינטרנט הסתכמו ברבעון השני ב-12.1 מיליון שקל - צמיחה של 95% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מנגד, תחום מכירות התוכנה באינטרנט ולאירגונים - שהיווה 55% מהכנסות בבילון ברבעון השני - מתקשה להתרומם.
בשלושת החודשים שהסתיימו ב-30 ביוני 2010 תחום מכירות התוכנה הניב לבבילון הכנסות של 15 מיליון שקל, ירידה של 11% לעומת הרבעון המקביל אשתקד, וצמיחה של 2.7% בלבד לעומת הרבעון הראשון של 2010.
בשורה התחתונה חתם אלון כרמלי מנכ"ל בבילון על רווח של 4.2 מיליון שקל. לשם השוואה, את הרבעון המקביל סיימה בבילון עם רווח נקי של 5.1 מיליון שקל לאחר שנהנתה אז מהטבת מס בגין מסים נדחים.
מה דעתך על מניית אברא:
קנייה חזקה | קנייה | המתן | מכירה | מכירה חזקה |
אלון כרמלי, מנכ"ל בבילון, אמר במקביל לפרסום הדו"חות: "אנחנו עומדים ביעדים שהצבנו לחברה. בהתאם לאסטרטגיה, ההכנסות מפרסום ומוקד המכירות ממשיכים להיות מנועי הצמיחה העיקריים. שני מוקדי פעילות אלה מפצים על המכירות לאירגונים, שעדיין נמצאות ברמה נמוכה מבעבר".