$
בורסת ת"א

הישג לרמי לוי: הרווח הנקי זינק ב-60% ל-15 מיליון שקל

המכירות בחנויות זהות עלו ב-2%, כלל המכירות עלו ב-23% ועמדו על 265 מיליון שקל. שיעור הרווחיות התפעולית נפגע כתוצאה מפתיחת סניפים חדשים

כתב כלכליסט 16:3324.05.09

חברת רמי לוי שיווק השקמה הציגה היום (א') את דוחותיה הכספיים לרבעון הראשון של 2009. הכנסות החברה רשמו עלייה של 22.4% לעומת הרבעון המקביל אשתקד והסתכמו ב-265.2 מיליון שקל. המכירות בחנויות זהות עלו ב-1.94%. המכירות למטר רבוע עמדו על 16.21 אלף שקל לעומת 16.1 אלף שקל ברבעון

המקביל.

 

שיעור הרווח הגולמית עמד על 22.45% לעומת 21.34% ברבעןו המקביל. זאת בשל גידול במחזורים ושיפור תנאי הסחר. הרווח התפעולי עמד על 16.3 מיליון שקל, כ-6.16% מהמכירות, ירידה של 6.43% מהרבעון המקביל אשתקד. זאת בשל גידול בהוצאות המכירה והשיווק מפתיחת שלושה סניפים חדשים לקראת מועד סיום תקופת הדו"ח. ה-EBITDA עמדה על 18.01 מיליון שקל לעומת 15.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור ה-EBITDA ירד מ-7.3% ברבעון המקביל ל-6.8% ברבעון הראשון של 2009.

 

החברה רשמה הכנסות מימון בהיקף של 3.7 מיליון שקל לעומת הוצאות מימון בהיקף של 1.4 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי עמד על 14.6 מיליון שקל לעומת 9.21 מיליון שקל ברבעון המקביל - זינוק של 58.5%.

 

מכירות המותג הפרטי הסתכמו ב-11.1 מיליון שקל לעומת 9.9 מיליון ברבעון המקביל אשתקד.

 

תזרים המזומנים מפעילות שוטפת עמד על 39.05 מיליון שקל לעומת 30.7 מיליון שקל ברבעון המקביל - עלייה של 27%.

 

 

 

 

 

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x