$
פרסום ושיווק

בעל השליטה בקיקה ישראל: "אנחנו ממש לא איקאה"

רמי לוי: "אסטרטגיית המחיר תמשיך לשלוט בקמעונאות המזון גם בחמש השנים הקרובות"; רמי שביט: "לי אין מיילים - שלא יבלבלו לי את השכל"

גיל קליאן 13:2424.03.11

"קיקה הוא מותג מתבקש במדינת ישראל. הוא חדש, הוא שונה, הוא רחב וגדול". כך אמר היום סלומון בטיטו, בעל השליטה (85%) בקיקה ישראל. בטיטו דיבר בכנס השיווק הדינמי של המרכז ללימודים אקדמיים שנערך היום ברמת גן.

 

"היום אתה בא לחנות ורואה 15 סלונים בתצוגה. בקיקה

אתה מדבר על 70 סלונים שנותנים תשובה לכל חתכי האוכלוסייה. אתה יכול ב-2,000 שקל וגם ב-30 אלף שקל. כנ"ל מטבחים וכנ"ל מחלקות אחרות שרובן לא קיימות בארץ. אני לא מכיר מחלקת תינוקות של 1,200 מ"ר. אנחנו ממש לא איקאה - אנחנו נהיה מרכז מותגים. אנחנו איקאה ומרכז מותגים".

 

"אנחנו מדברים על חנות של 50 אלף פריטים שאין דבר כזה בארץ, אז זה הרעיון". בטיטו סירב לדבר על תוכניות השיווק של קיקה בישראל, בפרט מול מתחרים בעולם הפיזי והדיגיטלי - ואמר כי "אנחנו עובדים על זה".

 

החנות הראשונה של קיקה בישראל צפויה להיפתח ברבעון השלישי של 2011 באזור התעשייה פולג בנתניה.

 

רמי לוי, בעל השליטה ברשת שיווק השקמה, סיפר היום בכנס כי בפאנל שהיה לפני חמש שנים דיברו על חוויית קנייה - אך הוא דיבר על מחירים נמוכים. לדבריו, אסטרטגיית המחיר תמשיך לשלוט בקמעונאות המזון גם בחמש השנים הקרובות. "הלקוח לא פראייר", אמר. לוי העריך עוד כי חנויות ההארד דיסקאונט יהוו 85% משוק המזון עוד 5 שנים.

 

לוי ובעל השליטה בקבוצת המשביר לצרכן, רמי שביט, העבירו את המסר שלמרות כל הטכנולוגיות המתקדמות - עולם הריטייל יישאר עולם של חנויות ומיקומים. לדברי שביט, "מבחינתי, חנות וירטואלית היא עוד חנות - היא לא תחליף את הסניפים. אם היינו חושבים שהעולם לא שם - לא היינו מקימים חנויות. אם נשב פה עוד חמש שנים - תגידו שצדקתי".

 

שביט הוסיף: "לי אין מיילים - למה? לא נעים לי להגיד פה, שלא יבלבלו לי את השכל כל היום. אנשים יושבים כל היום על המיילים, יגידו לך 'אני בלי מייל לא חי'". שביט פנה ללוי, ושאל אותו אם לו יש מייל. על כך ענה לוי כי "לי אין מייל כי אני לא יודע להשתמש בו. אבל יש לי את הפקידה שלי".

 

בטל שלח
    לכל התגובות
    x