סגור

ריטיילורס חתמה על מזכר הבנות לרכישת 12 חנויות נייקי בצרפת ב-45 מיליון יורו

לפני חודש הודיעה ריטיילורס כי היא מנהלת מו"מ על העסקה בצרפת, שמותנית בהסכמת נייקי העולמית; לפי ההודעה המעודכנת, הסכם הרכישה צפוי להיחתם עד לסוף הרבעון השני של 2024

חברת ריטיילורס מקבוצת פוקס עושה צעד נוסף לקראת הכניסה לצרפת. החברה הודיעה הבוקר לבורסה כי חתמה על מזכר הבנות לא מחייב לרכישת 12 חנויות נייקי בצרפת, תמורת 45 מיליון יורו.
ריטיילורס מעריכה עד לסוף הרבעון השני של 2024 תחתום על הסכם מחייב לרכישת החנויות. השלמת העסקה מותנית בתנאים מתלים, ובכלל זה אישור של בעלי הנכסים בהם מופעלות החנויות והסכמת נייקי העולמית.
כבר לפני חודש הודיעה ריטיילורס כי היא מנהלת משא ומתן לרכישת חברות שמפעילות 12 חנויות של מותג נייקי בצרפת, כך שההודעה היום משקפת התקדמות בעסקה.
הרכישה משקפת את אסטרטגיית התרחבות של קבוצת פוקס עם המותג נייקי בחו"ל. במסגרת זו, בתחילת אפריל השלימה ריטיילורס עסקה לרכישת 92.5% מהבעלות על קבוצת RPG האוסטרלית שמפעילה 33 חנויות נייקי באוסטרליה, 7 חנויות נייקי בניו זילנד ו- 11 חנויות סמסונג באוסטרליה.
במהלך קודם, מדצמבר 2023, חתמה ריטיילורס על הסכם עם חברת ניו אייג' להקמת חברה משותפת, ונכנסה לפעילות במחוז בריטיש קולמביה בקנדה.
ניו אייג' העבירה אל החברה המשותפת 6 חנויות נייקי שממוקמות במחוז בריטיש קולומביה, ששוויין הוערך בקרוב ל-3 מיליון דולר קנדי, תמורת 49% מהזכויות בחברה המשותפת. כמו כן, שילמה לריטיילורס 1.5 מיליון דולר קנדי עבור הקמת חנויות חדשות במחוז.