סגור

הביטקוין שוב מעל ל-50 אלף דולר; "בהחלט מוצדק בנקודה הזו"

מטבע הקריפטו החזק בעולם עולה ב-2.3% לסביבת 50,255 דולר - לראשונה מזה 3 חודשים מעל סף ה-50 אלף דולר; האת'ריום עולה ב-3% ל-3,345 דולר; קוינבייס הודיעה בשישי על רכישת נכסי קריפטו ב-500 מיליון דולר

הביקטוין שוב חצה את סף ה-50 אלף דולר, לראשונה מזה 3 חודשים: מטבע הקריפטו החזק בעולם עולה הבוקר 2.3% לסביבת 50,255 דולר; האת'ריום עולה ב-3% ל-3,345 דולר.

"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו חוצים את הסף המיוחד הזה, אבל בהינתן ההתפתחויות האחרונות בתעשייה, שווי של 50 אלף דולר בהחלט נראה מוצדק בנקודה הזו", אמר מאטי גרינספאן (Mati Greenspan), מנכ"ל Quantum Economics.
שווי הביטקוין חצה את סף ה-64 אלף דולר באפריל האחרון אך ביוני וביולי החלה תנועה חזקה של מכירות וירידות – אחד הגורמים העיקריים לנפילה, במהלכה ירד הביטקוין מתחת ל-30 אלף דולר, היה הלחץ שהפעילה ממשלת בייג'ינג על תעשיית כריית המטבע.
להתאוששות המהירה של הימים האחרונים תרמו בין היתר שתי הודעות חיוביות מצד שתי חברות בורסאיות בארה"ב. ביום שני שעבר הודיעה פייפאל כי תפתח גם בבריטניה את האפשרות לסחור ולהחזיק במטבעות קריפטו גם בבריטניה.
האופציה תיפתח למעשה כבר היום - זוהי הפעם הראשונה שפייפאל מספקת את השירות מחוץ לגבולות ארה"ב, שם הוא נפתח באוקטובר 2020.
הודעה נוספת שעודדה את משקיעי הקריפטו יצאה מקוינבייס (Coinbase), פלטפורמת המסחר במטבעות קריפטו הנסחרת בנאסד"ק. החברה הכריזה ביום שישי האחרון כי תרכוש נכסי קריפטו ב-500 מיליון דולר ובהמשך תשקיע 10% מהרווח הרבעוני שלה בנכסי קריפטו – בין היתר באתריום, ובפרוטוקלים של DeFi.

1 צפייה בגלריה
הנפקת קוינבייס
הנפקת קוינבייס
קוניבייס
(צילום: AP)