גוגל דיווחה על תוצאות חזקות לרבעון השני של 2025, עם צמיחה בפרסום וב-AI
הכנסות החברה צמחו ב-14% והסתכמו ב-96.4 מיליארד דולר לעומת צפי ל-94 מיליארד. הצמיחה בהכנסות הונעה על ידי שיפור במרבית מנועי הצמיחה: תחום החיפוש בגוגל, פרסום ביוטיוב, שירותי המנויים, מכשירים ופלטפורמות. הרווח למניה טיפס ב-22% ל-2.31 דולר וגם עקף את התחזיות. בשנה האחרונה נוספו לחברה 7,500 עובדים
חברת אלפבית, חברת האם של גוגל, סיכמה את הרבעון השני של 2025 עם תוצאות חזקות במיוחד, שהעידו על צמיחה רחבה בכלל תחומי פעילותה. הכנסות החברה הסתכמו ב-96.4 מיליארד דולר - עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל אשתקד - ועקפו את תחזיות האנליסטים שעמדו על 94 מיליארד דולר. הרווח הנקי זינק ב-19% והגיע ל-28.2 מיליארד דולר, כשהרווח למניה (EPS) טיפס ב-22% לרמה של 2.31 דולר ועקף גם כן את הערכות האנליסטים, שעמדו על 2.18 דולר למניה.
הצמיחה בהכנסות הונעה על ידי שיפור דו-ספרתי במרבית מנועי הצמיחה של החברה: תחום החיפוש בגוגל, פרסום ביוטיוב, שירותי המנויים, מכשירים ופלטפורמות - כולם הציגו שיפור משמעותי. הכנסות חטיבת Google Services הסתכמו ב-82.5 מיליארד דולר, עלייה של 12% משנה לשנה, כשבתוכה בלט תחום החיפוש עם הכנסות של 54.2 מיליארד דולר ויוטיוב עם 9.8 מיליארד דולר.
Google Cloud המשיכה להוות מנוע צמיחה מרכזי: ההכנסות זינקו ב-32% ל-13.6 מיליארד דולר, הודות לביקוש גובר לשירותי ענן, תשתיות AI ופתרונות גנרטיביים מבוססי בינה מלאכותית. לפי החברה, קצב ההכנסות השנתי של חטיבת הענן חצה את רף ה-50 מיליארד דולר.
הרווח התפעולי של אלפבית הסתכם ב־31.3 מיליארד דולר - עלייה של 14% לעומת הרבעון המקביל, הודות לצמיחה בהכנסות ולניהול יעיל של הוצאות. עם זאת, השורה התפעולית הושפעה לרעה מהוצאה חד-פעמית בגין הסדר משפטי, שמנעה עלייה חדה עוד יותר ברווח.
לדברי מנכ"ל החברה סונדר פיצ'אי, "הבינה המלאכותית כבר משפיעה על כל חלקי הפעילות שלנו, ממנוע החיפוש ועד הענן, ואנו ממשיכים להשיק מוצרים בקצב מואץ. אנו מגדילים את ההשקעות בהוצאות הוניות ל-2025 לרמה של כ-85 מיליארד דולר כדי להיענות לביקושים".
מספר העובדים של אלפבית עמד בסוף הרבעון על 187,103 – עלייה של כ-7,500 עובדים ביחס לרבעון המקביל אשתקד.






























