סגור
מטבעות קריפטו ביטקוין את'ר צניחה ירידת מחירים
מטבעות קריפטו. ג'נסיס ניסתה להשיג השקעת חירום מהמשקיעים (צילום: שאטרסטוק)

חברת הקריפטו ג'נסיס מחפשת משקיעים בעקבות גל משיכות כספים

"הוול סטריט ג'ורנל" דיווח שהחברה פנתה לפלטפורמת המסחר בייננס ולענקית הפרייבט אקוויטי אפולו בבקשה להשקעה, זאת בעקבות גל משיכות מזרוע ההלוואות שלה לאחר קריסת פלטפורמת FTX; בבייננס סירבו להשקיע מחשש לניגוד אינטרסים

חברת הקריפטו ג'נסיס גלובל קפיטל (Genesis Global Capital) ממשיכה במאמציה לגייס הון, לאחר שנקלעה לקשיים פיננסיים. ג'נסיס פנתה לפלטפורמת המסחר בקריפטו בייננס בבקשה להשקעה, כך לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל".
לדברי אנשים המעורים בנושא, בבייננס החליטו לא להשקיע בשל חשש שחלק מהעסקים של ג'נסיס מהווים עבורם ניגוד אינטרסים. עוד הוסיפו כי החברה פנתה גם לענקית הפרייבט אקוויטי אפולו גלובל מנג'מנט לקבלת סיוע פיננסי.
"אין לנו שום תוכניות מידיות להגשת בקשה לפשיטת רגל. המטרה שלנו היא לפתור את המצב הנוכחי בהסכמה בלי הצורך להכריז על פשיטת רגל. ג'נסיס ממשיכה לקיים שיחות בונות עם הנושים", מסר דובר החברה.
בג'נסיס מתמודדים עם גל של משיכות מזרוע ההלוואות שלה, זאת בעקבות הקריסה של פלטפורמת הקריפטו FTX. לפי הדיווח, ג'נסיס הלוותה כספים לאלמידה ריסרץ', זרוע המסחר של FTX, כשמטבע הקריפטו של FTX שימש כערבות. החברה ניסתה בתחילה להשיג השקעת חירום של מיליארד דולר מהמשקיעים, אך בהמשך הקפיאה את המשיכות. בשבוע שעבר אמר המנכ"ל הזמני דיראר איסלים כי החברה תפרסם תוכנית להצלת עסק ההלוואות.
ג'נסיס פיטרה באוגוסט 20% מתוך 260 העובדים שלה, כחלק מתוכנית ארגון מחדש שכללה גם את עזיבתו של המנכ"ל מייקל מורו.