סגור

פוקס תפתח חנויות מנגו בקנדה; יוארך הזיכיון שלה על המותג בישראל

קבוצת פוקס הגיעה לסיכום עקרוני עם Punto הספרדית, הבעלים של מותג מנגו, על הארכת הזיכיון בישראל עד 2031; בנוסף קיבלה פוקס מפונטו זיכיון להקמת חנויות מנגו בקנדה לתקופה של עשר שנים. בכוונת הקבוצה להקים בשלב ראשון בשנתיים הבאות שש חנויות בטורונטו

קבוצת האופנה פוקס קיבלה זיכיון לשיווק מותג האופנה הספרדי מנגו גם בקנדה. חברת Punto הספרדית העניקה לפוקס רישיון למשך עשר שנים להקמת חנויות בקנדה תחת המותג.
בשלב הראשון מתכננת קבוצת פוקס לפתוח במהלך 2023-2022 שש חנויות של מנגו בטורונטו. לפוקס היכרות עם השוק הקנדי. הקבוצה כבר פועלת בקנדה עם חנויות ספורט של נייקי ופוטלוקר.
1 צפייה בגלריה
סניף של מנגו
סניף של מנגו
סניף של מנגו
(צילום: שוקה כהן)
במקביל חתמה פוקס על סיכום עקרוני עם החברה הספרדית להארכת הרישיון למותג מנגו בישראל לעשר שנים נוספות, עד 31.12.2031. ההסכמים צפויים להיחתם במהלך הרבעון הראשון לשנת 2022.
מנגו הוא מותג אופנה ספרדי שמציע בגדים, נעליים ואקססוריז לנשים, גברים וילדים. מנגו הספרדית מפעילה כיום כ-2,200 חנויות ב-118 מדינות ברחבי העולם. בישראל מונה הרשת 48 סניפים בהפעלה של פוקס.
הקבוצה קיבלה את הזיכיון בשנת 2015 לתקופה של עשר שנים, ושילמה לפונטו הספרדית 3 מיליון שקל עבור קבלת הזיכיון. ההסכם בין הצדדים קבע מנגנון הארכה לתקופה בת עשר שנים נוספות באותם תנאים מסחריים.