סגור

מצטרפת להסעה: לאומי פרטנרס צפויה לרכוש 20% מבון תור

זרוע ההשקעות של בנק לאומי חתם על הסכם לא מחייב עם קרן הריט ג'נריישן קפיטל, לרכישת חמישית ממניות חברת ההסעות - תמורת 127 מיליון שקל; סך הכל משקפת העיסקה שווי של 685 מיליון שקל לבון תור

לאומי פרטנרס חתמה על הסכם לא מחייב עם קרן הריט בתשתיות ג'נריישן לרכישת 20% ממניות חברות ההסעות בון תור תמורת 127 מיליון שקל.


10 מיליון שקל נוספים ישלם לאומי עם תחילת הפעלת אשכול קרית אונו/אלעד בו זכתה בון תור. ג'נריישן תמשוך לפני העיסקה דיבידנד של 50 מיליון שקל מבור תור.

1 צפייה בגלריה
יוסי זינגר ו ארז בלשה ג'נריישן קפיטל
יוסי זינגר ו ארז בלשה ג'נריישן קפיטל
מייסדי ומנהלי קרן ג'נריישן יוסי זינגר וארז בלשה
(צילום: אייל טואג)

בסך הכל משקפת העיסקה שווי של 685 מיליון שקל לבון תור. ג'נריישן רכשה את חלקו של ערן כץ המייסד בשתי פעימות. תחילה, 50% לפני כשלוש שנים לפי שווי כ-200 מיליון שקל לפני כשלוש שנים. ובמארס רכשה את יתרת המניות תמורת 330 מיליון שקל.
לאומי פרטנרס, המנוהלת בידי אבי אורטל, תשלם למעשה כ-17 מיליון שקל על חלקה, יותר מהשווי שבו רכשה ג'נריישן את מניות כץ, כשהפער נובע מהעלייה הצפויה בפעילות עם הזכייה באשכול אונו/אלעד, שקרתה אחרי העיסקה עם כץ, ובמקביל למגעים שנחשפו לראשונה בכלכליסט.
בון תור נחשבת לאחת מקבוצות התחבורה הגדולות והמובילות בישראל. החברה פועלת בתחום התחבורה הציבורית וההיסעים ומפעילה שלושה אשכולות גדולים ועשרות חוזים עם הגופים המובילים במשק, באמצעות 1,600 כלי רכב ו-2,000 עובדים.